A pert bizonyítékok hiányában ejtették, viszont le kellett minden honnan törölnöm a dalt, és vissza kellett vonnom a megjelentetést is, aztán az album kiadását is vissza kellett vonnom, így új dalszöveget kell írnom meg minden...
Miután Kihyunnal és Jooheonnal is jól összevesztem, Bora nyújtott nekem lelki támaszt. Neki mindent elmondhattam, nem szólt közbe, csak bólogatott, néha hümmögött vagy helyeselt és megvárta amíg befejezem a mondandómat. Általában a pártomat fogta, de néha én is hülye voltam, vagyis nem mindig volt igazam. Ezt elismerem, viszont pár héttel később, amikor elmondta nekem, hogy látta amint Dasom és Kihyun csókolóznak, nem hittem a fülemnek...
-Ugye ezt most nem mondod komolyan?-ráztam meg a vállát
-De, halálosan komolyan mondom, a saját szemeimmel láttam-fixírozta a cipője orrátBeletörődvén a helyzetbe, fújtattam egyet, majd szóltam Borának, ha már úgy sincsen semmi teendőnk, elmehetnénk a közeli cukrászdába. Így is tettünk. Miután átöltöztünk és a cipőt is a lábunkra húztuk, elindultunk a cukrászda felé, majd beérvén, Borával leültünk egy számunkra szimpatikus helyre.
-Szólj, ha kiválasztottad, nekem már megvan-mondtam a süteményes „étlapot" nézegetve
-Már meg van-nézett fel a lapok mögűl
-Egy citromos mignon és egy stefánia szelet-mondta, majd bólintottam és miután odaadta rá a pénzt, magamhoz vettem a pénztárcámat-Helló-köszöntem
-Szia, mit adhatok?-kérdezte egy hozzám hasonló korú lány a pult mögött állva
-Két citromos mignon, egy stefánia szelet és egy olyan diós....
-Eszterházy?
-Oh, igen az.
-Hányat kér belőle?
-Csak egyet-feleltem
-Akkor, két citromos mignon, egy Stefánia szelet, és egy Eszterházy torta szelet....890 Ft lesz-mondta el a végösszeget egy kis szünet után, ez a kis szünet csak annyit tett ki, hogy beüsse a gépbe az árakat
-Elvitelre, vagy itt fogyasztják?-kérdezte
-Itt fogyasztjuk-mondtam, majd miután ráhelyezte a süteményeket egy tálcára, a tányérokkal és a kis süteményes villákkal együtt, egy kis szlalom után, pihegve tettem le Bora elé az ezüst tálcát
-Ez gyors volt-lepődött meg-na de ezt nézd meg-nyújtotta felém a telefonjátNem hittem a szememnek....Dasom feltöltött egy képet, amin Kihyunnal van és éppen megpuszilja Kihyun arcát...boldognak tűnnek...rajtam kívül...belülről mardosott a szomorúság.
-Most már elhiszem, amit mondtál-adtam neki vissza a telefont, majd gyorsan elkezdtem a süteményeket magamba tömni
-Hohó, azért meg ne fulladj-mondta Bora, majd ő is enni kezdte a saját süteményeit, bár sokkal komótosabban, mint énMiután mindent elpusztítottunk, a cukornak köszönhetően én egy kicsit boldogabban, Bora pedig egy kicsit felpörögve hagytuk el a cukrászdát.
-Na, hova tovább?-kérdeztem Borától
-Hát...szerintem felhívom Jooyoungot...ha nem szeretnél haza menni, átmehetünk hozzá-vetette fel az ötletet, mire hevesen bólogattam, mivel most nem nagyon szeretnék összefutni a két gerlepárral, hogy hova ne hányjak...Már végre jól mentek a dolgaink Kihyunnal, aztán az összeveszés után még ez is... Na mindegy, felhívom Changkyunt, hogy hogyan lesz a mai nap.
-Szia, ma Borával Jooyoungnál alszunk, kérlek senkinek se szólj arról, hogy hol vagyok-mondtam a telefonba
-Szia, rendben, és ha megkérdezi valaki, hogy hol vagy, mit mondjak?-kérdezte
-Mondd neki, hogy Borával kivettünk egy hotel szobát, mert már nagyon fáradtak voltunk
-Oké...Megleszel?
-Hogy érted?
-Tudod, hogy hogy értem...
-Te is láttad?
-Sajnos...és megértelek, a helyedben én is ezt tenném-mondta Changkyun, ami kissé megnyugtatta zakatoló szívemet
-Köszönöm...
-Érted bármit, jó légy Minnie
-Changkyun?
-Hmm?
-Köszönöm, hogy ilyen jó barátom vagy-mosolyodtam el
-Van mit köszönnöd-nevette el magát, majd elköszöntünk egymástólBorával épp Jooyoung háza felé tartottunk, amikor elkezdett szakadni az eső, és persze egy retkes esernyő sem volt nálunk, így futottunk, ahogyan a lábunk bírta, majd a kapuhoz érve eszeveszetül nyomkodtuk a csengőt. Miután Jooyoung beleszólt a kaputelefonba, egy hatalmasat tüsszentettem, amit szerintem még a belvárosban is hallani lehetett. Bora is eléggé vacogott már, így egy kicsit sietősebbre fogta Jooyoung a dolgot. Pár másodperc telt csak el és már nyílt is a kapuajtó, ami előtt Jooyoung ácsorgott két pokróccal a kezében. Az egyiket nekem adta, a másikat pedig Bora köré tekerte. Váltottak egy gyors csókot, majd beinvitált minket a házba.
-Erre van a nappali-mutatott előre
-Erre pedig a hálószoba, sajnos csak egy vendégszoba van, a másik hálószoba pedig az enyém...-mondta
-Arra található a fürdőszoba, de a vendégszobához is tartozik egy külön fürdő-mutogatott jobbra-balra
-Itt lehet kimenni a kertbe, vagy a medencéhez...a többit helységet majd magatoktól is megtudjátok találni-fejezte be mondandójátBorával eldöntöttük, hogy lefürdünk. Miután Jooyoungtól kértünk és kaptunk ruhát, Borával külön váltunk, és elfoglaltuk a két fürdőt. Én a vendégszobáét, míg Bora természetesen Jooyoungét. Mire készen lettünk, már késő délután volt, így eldöntöttük, hogy így hárman összedobunk valamit, viszont a végeredmény valami borzasztó lett, mivel Jooyoung véletlen só helyett cukrot rakott az ételbe, szóval kénytelenek voltunk rendelni. Én a Carbonara spagetti mellett tettem le a voksomat, míg Boráék egy 24 cm-es Szicíliai pizzát rendeltek.
Csengettek. Tudtuk, hogy a pizza futár az, így már éhesen, de Jooyoung felpattant, és kisietett az ajtón. Pár perc után diadalittasan jött vissza kezében a tésztámmal és a pizzával együtt, ráadásként 3 dobozos kólát is hozott. Ki nem állhattam a kólát, de ezt inkább nem mondtam neki, végülis az ő pénzéből vettük mindezt, ezért kénytelen-kelletlen ugyan, de megittam.
Mint tudjuk a szénsav egyik kellemetlen mellékhatása, hogy fokozza a böfögési ingert. Hát ez történt velem is. Kijött egy böffencs a számon. Zavaromban a szám elé kaptam a kezem, majd el is vörösödtem, míg Bora és Jooyoung csak jót nevetett ezen, és ők is követték a példámat.-Böfögő verseny!!-kiáltotta el magát Jooyoung
-Micsoda kultúrált egy népség-csukta be az ajtót maga után nevetve egy nem várt személy
-Szevasz tesóóóó-pattant fel Jooyoung a helyéről, majd lepacsizott vele----------
Sziasztok, meghoztam az új rész 😄 remélem elnyerte a tetszéseteket 😊
VOCÊ ESTÁ LENDO
New Face • BEFEJEZETT
Romance[MONSTA X-KIHYUN FANFIC] Műfaj: Romantikus, melodráma, fanfiction "...Boldog voltam, mert mindegyikőjük örömmel fogadott köreibe, annak ellenére, hogy nem a Sistar új tagja leszek, csak Soyou az úgymond mentorom addig amíg le nem debütálok. Hát mit...