Beberapa hari kemudian, telah tinggal 3 hari saja lagi untuk Qistin berpindah ke Universiti baharunya.
"Hah! Qis. Esok kamu ada krusus persediaan kan?"tanya mama.
Eh...haah lah, Qis lupa pulak. "Aduh aku ni" soal hati Qis.
Qistin hampir terlupa bahawa esok dia akan ke krusus persediaan.Tanpa membuang masa, Qistin bersiap untuk keluar membeli barang.
Qistin pergi bersiap di biliknya untuk keluar beli barang. Qistin memilih baju yang sesuai untuk dipakainya. Seterusnya Qistin menukar pakaiannya dan bersiap.
Setelah selesai bersiap, Qistin menggantungkan handbage miliknya itu ke bahunya."Ok la mama, papa Qis pergi dulu"ujar Qis.
Setibanya di mall....
"Apa yang aku nak bali ni"soal hati Qistin.
GEDEBAMM!!!
"Aduh sakitnya kepala aku"kata Qistin.
"Eh, cik sorry cik. Saya tak perasan tadi".
"Oi! kau panggil aku cik, kau ingat aku ni mak cik ke"marah Qistin sambil menengking lelaki itu.
"Eh kejap. Awakni Qistin kan, adik kepada Hazri".
Lelaki itu mengecam muka Qistin.
"Yes"jawab Qistin dengan jawapan yang sangat pendek.
"Ooo..sebelum tu saya nak perkenalkan nama saya Syed Muhammad Zafri kawan kepada abang awak".
"Ohh... my name Tengku Nurina Qistin".
Hati Qistin sedikit tenang apabila berjumpa dengan Zafri. Mereka bersembang seketika.
"Eh saya nak beli barang ni, awak macam mana"tanya Qistin.
"Kebetulan saya pun nak beli barang, apa kata saya join awak".
Qistin berasa tanang apabila bersama dengan Zafri. Kelam kabut nak semua peranagai pelik Qistin berubah sekelip mata. Kehilatan sangat pelik Qistin tidak seperti sebelum ini.
"Okay la, semua barang saya dah beli, saya balik dulu....terima kasih kerana sudi terima sata join awak tadi"kata Zafri kepada Qistin.
"I's okay".
Seterusnya, Qistin singgah di restaurand berdekatan dengan mall yang baru diperginya. Dia memesan capucino ais kesukaannya lalu mengambil tempat duduk. Sementara itu, dia membalas messege mama yang berdering dari tadi.
"Cik ni pesanan cik. Terima kasih".
"Haih....muka aku ni nampak tua sangat ke, sampai semua orang nak panggil aku cik"soal hati Qistin.
×××
JANGAN LUPA VOTES AND COMMENT...
SORRY SIKIT....^_^
YOU ARE READING
Specialnya Q Untukku.
Storie d'amoreCerita ni tentang soal HATI dan CINTA . 2 orang yang bernama Qistin dan Qairi ini ialah watak utama dalam cerita ini . So, I want you alls to read this book... And support this book... QISTIN: Seorang yg suka shopping,sporting, kekok dengan kawasan...