Fáradtan bandukolt a sötét utcákon, őszintén, fogalma sem volt, hova mehetne. Nem igazán gondolt bele, mi lesz, ha felidegesíti az apját. De nem hagyhatta, hogy ennyire lekezelően beszéljen Ryanről. Nem fog meghalni...nem halhat meg! Apja azonban bogarat ültetett a fülébe, ami folyamatosan szerelme halálát kívánta.
-Most azonnal meg kell néznem, jól van-e.-suttogta bele az éjszakába, majd futásnak eredt. Szélsebesen száguldott végig az utcákon, felverve néhány padon alvó hajléktalant és részeget, valamint pár lámpa oszlopnak is majdnem sikerült neki mennie, de végül, 30 perc múlva, kifulladva állt az elmegyógyintézet kapujában.
Az épület előcsarnoka sokkal barátságosabb volt, mint a kórtermek. Itt-ott elszórva egy-egy cserepes növény, a szoba négy sarkában fekete bőrfotelek helyezkedtek el, középen pedig már megszokottan, a recepciós pult állt. Léptei visszhangoztak a fehér márvány padlón, mire a helységben tartózkodók mind felkapták a fejüket. Jason lesütött szemmel haladt tovább, de így is magán érezte az pszichológusok és különböző orvosok, nővérek tekintetét. Végül megállt a recepciós pultnál, és felnézett az asztal mögött ülő szőke, szemüveges, középkorú hölgyre. A nő boldogan köszöntötte őt, hiszen a fiú minden nap eljött. Szinte már barátok voltak.
-Mit keresel itt ilyen későn, Jason?
-Nos...engem kidobtak otthonról.-ismerte be.
-Istenem ez szörnyű!-sápadt el a recepciós, de nem sokkal később, már mosolyogva folytatta.
-Természetesen itt maradhatsz éjszakára, és ha szeretnéd, betehetünk egy ágyat Ryan szobájába.
-Tényleg? Ez lehetséges?-hitetlenkedett Jason.
-Igazából, ez szabályellenes, de azt hiszem, most az egyszer kivételt tehetek. Látom, milyen fontos neked Ryan.-kacsintott a nő, mire Jason arca egy rózsaszínesebb árnyalatot vett fel.
-Nagyon szépen köszönöm!-kiáltott még vissza, majd eltűnt a lépcsőfordulóban.
-Jövök, Ryan.-suttogta, amint elérte szerelme szobáját. Óvatosan nyomta le a kilincset, minél kevesebb zajt keltve, pedig tudta, hogy Ryant úgysem tudja ezzel felébreszteni.
YOU ARE READING
Az elmegyógyintézet titkai
Teen FictionA "Nem zavar, hogy fiú vagy" című könyvem úgymond második évada, vagy ha jobban tetszik, folytatása. A történet alapja ugyan az, viszont itt az egészet Jason szemszögéből olvashatjátok, miként próbál segíteni barátján, valamint hogyan próbál lélegez...