„Na tohle já nemám."

261 33 16
                                    

Štěpán:
Jdu pomalu do školy. Slyším jenom klapání mích bot o asfaltovou cestu. Po chvíli se podívám před sebe a hádejte co vidím. Izabelu s Pavlem a Pavel se na mě dívá tým pohledem 'kill me please.'Jdu za nima. „Ahoj."„Ahoj Štěpánku!"„čau."Řekne Pavel a usměje se na mě a já na něho. Za ten úsměv bych zabíjel. Povídáme si ale Izabela mě tam sere. Nechci aby tam byla. Chci aby jsem tam byl jenom já a Pavel.
Pavel:
Došel Štěpán což mi udělalo radost. Chci aby Izabela odešla. A ono hovno. Zvoní. Začíná mučení. Chtěl jsem si sednout za Štěpánem, ale Izabela se tam dostala dřív. A už mi to docvaklo. Ona si ho chce nechat pro sebe! Tak to ne. Celou dobu jsem nedával pozor. To je u mě normální.
Na obědě
Tak jsem to nějákím záhadným způsobem přežil. Rychle si sedám vedle Štěpána. Nečekaně jde Izabela k našemu stolu. A naschvál se vetře mezi nás. „Na tohle já nemám. "Řeknu a rychle odcházím od stolu. Hodím na sebe bundu vezmu batoh a jdu směr domov. Slyším za mnou kroky.
Štěpán:
„Na tohle já nemám. " Slyším jak říká Pavel a na to odchází od stolu. Rozběhnou se za ním. „Pavle! "Zakřičím a on se na mě podívá. Jeho oči jsou jako moře. Kdo se v nich ztratí už se z nich nedostane. V jeho očích jde vidět překvapení, žárlivost a zlost. Co se to děje?

Tahoj! ❤Další část je tady! Omlouvám se,že dlouho nevyšla nová část. Za 1.) nebyl čas. Za
2.) škola. Za 3.) nechtělo se mi. 😄
Pokusím se být aktivnější. A ještě se omlouvám za to, že je tato kapitola o ničem. 😄Jo a miluju tohoto smajlíka: 😄miluju ten song na hoře💕
(298 slov😆)
                                  
                                    Vaše trixi26❤

,,Say A Love You" ❤(Baxdyn)❌NEDOKONČENO❌Kde žijí příběhy. Začni objevovat