„Miluju tě a nechci aby ses trápil."

219 28 10
                                    

Štěpán:
Když Pavel odešel vzpomněl jsem si na jednu zásadní věc. Kde budu bydlet? Doufám, že si mě tady Pavel ještě chvíli nechá. Po chvíli se otevřou dveře. Pavel si sedl vedle mě a dal mi něco k jídlu.„nechci aby to vyznělo jako, že tě tady nechci, ale kdy se vrátíš domů?" Zeptal se. Otázka nad kterou jsem se zamyslel i když jsem věděl odpověď.„No...."jak mám pokračovat to už jsem netušil. „Kam jsi vlastně šel?" Zeptal se znova.„Pavle já...."„Štěpáne si si jistý, že mi o sobě nechceš říct víc?Prosím. Miluju tě a nechci aby ses trápil." Řekl. Probodávat mě svýma nebesky modrýma očima. „No jak začít...." Zamyslel jsem se tak, abych vybral z mého života jenom to zajímavé. „Už od mala mě rodiče nenáviděli....A když se dozvěděli o mojí orientaci tak... Mě vyhodili. Ujmula se mě babička, která se nějákým nedorozuměním dozvěděla že jsem.... Tak mi řekla, že mám vypadnout. Takže....tak jsem se dostal do parku a.... Tak jaksi nemám kde být." Ukončil jsem svůj proslov a sklopil jsem zrak dolů. Všiml jsem si, že si mě Pavel prohlížel. Pak se podíval stranou. Jeho oči se ve světle lampy zaleskly. Vypadal zamyšleně. Pomalu jsem dojídal zbytek jídla. On si podepřel hlavu rukou a díval se z okna. Podíval se na mě. „Proč si mi to neřekl?"

Tahoj!!!!!!!😁 Další část je tu. Upřímně.... Takhle jsem to opravdu napsat nechtěla.😅 Ale i přez to doufám, že se vám to aspoň trochu líbilo.😊 Omlouvám se za chyby. Písničku doporučuju.😉
(263 slov 😋)
                                   Vaše trixi26 ❤

,,Say A Love You" ❤(Baxdyn)❌NEDOKONČENO❌Kde žijí příběhy. Začni objevovat