Místo.....

225 29 6
                                    

Moje oči se začaly zavírat..... Jediné co jsem cítil bylo,jak mě někdo zvedl ze země. Potom jsem cítil jak mě položil na něco měkkého. Povedlo se mi otevřít oči. Rozhlédl jsem se kolem sebe. Ležel jsem na posteli v domě kde jsem nikdy nebyl. Na zemi ležel můj kufr. Potom se otevřeli dveře a v nich stál..  Pavel?
Pavel:
Večer:
Včera jsem nebyl ve škole, protože mi bylo špatně. Dneska už to bylo lepší,tak jsem se vydal do parku. Mám to tam rád. Vydal jsem se na místo kde jsme si se Štěpou dali první pusu. Neviděl jsem ho dva dny a už se mi stýská. Když už jsem nebyl daleko všiml jsem si tří kluků,kteří do někoho kopali. Ty kluky jsem znal. Rádi šikanovali slabší. Nemohl jsem tam toho kluka nechat. Rozběhl jsem se směrem k ním. Zrovna odcházeli. Klekl jsem si k tomu klukovi a... Cože Štěpán? Vypadal hrozně. Vzal jsem ho do náruče. Všiml jsem si kufru,tak jsem usoudil,že bude jeho. (Pavel je jasnovědec XD)  Rodiče ten den nebyli doma. Nevím kdy se vrátí,ale dneska rozhodně ne. Položil jsem ho na postel a 'ošetřil' jsem ho. ( Nevím jak vy,ale neumím si představit Pavla jako doktora😅 ) Sedl jsem si na gauč a přemýšlel jsem o tom proč ho sakra bili...

Tahoj!!!!😊 Tohle nemá ani cenu komentovat. 😄Snad se bude líbit.
(236 slov😆)
                                   Vaše trixi26 ❤

,,Say A Love You" ❤(Baxdyn)❌NEDOKONČENO❌Kde žijí příběhy. Začni objevovat