A nebo už to stratil?

237 30 6
                                    

Mezitím co si užívám tu chvíli ozve se za mnou známý hlas.„Co to má znamenat!Já jsem myslela že mě miluješ!"Izabela.„Nikdy jsem tě nemiloval!Nech mě bejt!!" Zakřičím na ni.„Jsi jenom bohatá husa!"„Já narozdíl od tebe něco mám!Mám rodinu mám dům přátele!" Na to už jsem  neměl odpověď. Složil jsem si  hlavu do dlaní.Potom odešla. Nejvíc mě ničí to,že to je vlastně pravda. Mám jedině Pavla.„To bude dobrý."Pošeptal Pavel a obejmul mě. Chvíli jsme tam seděli. Poté zvednu hlavu.„Děkuju."
Pavel:
Vůbec jsem nepochopil co se to právě stalo. Izabela na něho řvala,že nic nemá. Poté si složil hlavu do dlaní. Mám tolik otázek. Proč se ho to tolik dotklo? Má strach,že to stratí? A nebo už to stratil? Všiml jsem si,že zvedá svoji hlavu ze svích dlaní.„Děkuju."Řekl. Díval jsem se na něj. Měl rudé oči od pláče,ale i přes to jsem z jeho očí dokázal něco vyčíst.Strach,štěstí smutek?
Štěpán:
Vzpříma jsem se mu podíval do očí. Obejmul mě až my přišlo,že mě chce rozmačkat.„Štěpo co se stalo?" Stuhl jsem. Co mu mám říct. Bojím se mu to říct.„Nechci o tom mluvit."Odtáhl jsem se od něj.„Kolik je vlastně hodin?"„Už je devět.Proč?"„Pájo já už budu muset jít. Už je pozdě."„Já tě doprovodím."Bylo to stejné jako když jsme se potkali. Ale to jsem byl zničený. Teď jsem šťastný. I když si uvědomuju krutou pravdu tak jsem šťastný. Však Pavlovi můžu věřit. Proč se bojím? Co když na mě změní názor?

Tahoj!!! 😄Zatleskejte trixi se uráčila udělat novou část!!!👏 Prostě nemám vůbec čas. Jednoduchá odpověď.ŠKOLA. Budu se snažit vydávat části častěji.INFO:Mám nový mobil,takže když vám napíše komentář MenToska3 tak to jsem já! 😄Tam asi budu taky psát story.😀 Jaký YouTuber má tento song v outru?
(317 slov😆)
                                    Vaše trixi26❤

,,Say A Love You" ❤(Baxdyn)❌NEDOKONČENO❌Kde žijí příběhy. Začni objevovat