Arkadaşlar multimedya da Savaş ve Kumsal var. İyi okumalar,yorumlarınızı bekliyoruz :)
Kumsalın ağzından;
Güneşin dogmasiyla kalkmistim.Ben nerdeydim boyle basim acayip bir şekilde agriyordu.Kendimi Kereme göğsünde uyurken bulmuştum.Keremi kaldirip dun aksam ne olduğunu sormuştu.Dün geceyi kesitler halinde hatirliyordum ben dun gece Keremle uyumustum.Garip hissediyordum anlam veremediğim bir duygu vardi.Olayları Keremin ağzindan dinlemistim.İşte simdi rezil olmuştum.Dün gece ona çok yakisikli olduğunu soylemisim.Bir daha ictiğim zaman Keremi"i cagirmamaliydim.Bunu aklimin bir köşesine yazmaliydim.
Sılanın ağzından;
Kendimi Doruğun kollarında bulmustum.Dün neler olmuştu hicbir şey hatirlamiyordum.Kafami Doruğa çevirdim hala uyuyordu.Uyurken çok masum görünüyordu. Firsattan istifade yüzünü incelemeye basladim.Tatlı bir surati yoktu.Daha çok erkeksi bir surati vardi.İşte tam benim istediğim gibi."Yüzümü incelemeyi biraktiysan okula gidelim istersen" demişti bu çocuk uyuşmuyor muydu? rezil olmuştum. Sesim titreyerek "Sana baktigimi nerden cikariyorsun?" dedim.Yüzünde geniş bir. gülümseme olmuştu. Ahh boyle gulmemeliydi boyle gulunce eriyordum.Kendimi toparlayip beni buraya neden getirdiğini sorucaktim ki sozumu bitirmeden beni susturmustu.Neden boyle yaptigina anlam verememistim.Aklima bi anda annem gelmişti ne diyecektim ben bu kadina allah kahretsin hemen Merti aradım. Anneme Kumsallarda kalicagimi söylemiş önce biraz kizmis ama sonra kabullenmiş.Hemen Doruğa dönüp "benim acil eve gitmem gerek yoksa geç kalicagimi" söyledim.Hemen bir taksi çevirip eve gittim.Daha kimse kalkmamisti.Hemen odama cikip okul uniformami giyip saclarimida yapip hemen okula gittim.
Derinin ağzından;
Aksami hatirlamak istemiyordum.Pesimden gelmemişti.Ardından eve gidip saatlerce aglamistim.Sabah hemen kalkip soğuk bir duş aldim.Ayilmami saglamistim.Aynanın karsisina gectigimde gözlerimin altinin kizarmis olduğunu gördüm bu şekilde okula gidemezdim.Hemen kapaticiyla gözlerimin altina surdum. Simdi daha iyi gözüküyordu. Uniformami giyip okulun yolunu tuttum.
Kumsalın ağzından;
Hemen eve gidip anneme kizlarda kaldigimi söylicektim.Yolda dua ediyordum inanmasi için.Taksiciye parasini uzatip eve doğru yürüdüm.Tedirgin adimlarla yürüyordum.Kapini zilini calip annemin sorgusu için salona geçtim.Her şeyi anlattim.Allahtan çok kizmamisti.Hemen odama cikip okul kıyafetlerini giyip okula gittim.
Silanin ağzından;
Okula gittim daha erken oldugu için fazla kimse yoktu sınıfa geçip sıraya oturdum. Doruk daha gelmemişti ben de kafamı sıraya koyup uyumaya başladım. Bi elin beni durtmesiyle uyandım. Ah fizikçinin eliydi bu yüzümü kaldırdığımda bütün sınıf gulmeye başlamıştı. Doruk bile siritiyordu. Sinirim bozuldu kapıyı carpip sınıftan ciktim. Koşa koşa tuvalete gidip ağlamaya başladım sonra tuvaletin kapısı açıldı bi baktım Burak. Burak benim eski sevgilimdir yaklaşık 9 ay çıkmıştık. Doruku tanıyınca ayrilmistik Burakla. Burak gelince şok olmustum geldi sarildi"aglama, geçti" dedi hala sariliyorduk. Ardından Doruğun içeri girmesiyle kendimi Buraktan ayırmaya çalıştım ama o kadar sıkı sariliyordu ki yapamadım. Doruk 5-10 saniye bize baktıktan sonra dışarı çıktı.
Derinin ağzından;
Okula gittiğimde ders başlamıştı ben de tuvalete gidip kendime bakmaya karar verdim. Tuvaletin kapisindan giricekken kapıdan Doruk çıktı. Bu çocuğun kızlar tuvaletinde ne işi vardı? Fazla sinirliydi sinirden beni bile görmedi. Ben de kapıdan içeri girdim. Kapıdan içeri girmemle Burakla Sılayı sarilirken gormem bir oldu. Şaşkınlıktan ağzım açık kaldı sonra sarilmayi biraktilar. Burak Silaya "Cikista bekle konusmamiz lazım" dedi ve Silanin cevabini beklemeden çıktı. Ben Silaya neler oluyor bakışları attım o da sonra anlaticam dedi koşarak tuvaletten çıktı. Telefonum titremeye başlamıştı bi baktım Gurur mesaj atmış "5 dakikaya okulun kapısında ol konusalim" cevap vermeden Gururun yanına gittim. Dün Gurura seslenen kız vardı. Gittim ne var dedim. Gurur konuya girdi "Bak dün için çok uzgunum ama Merveyle aramızda sandığın gibi bi şey yok. Sadece dün gece tanıştık istersen olanları Merve de anlatsin" dedi. "Gerek yok hem bana ne sen geçeni kimle geciriyorsan geçir umrumda değil" diyerek hızlı adımlarla yurumeye başladım. Tenefus olmuştu sınıfa gidip oturdum. Gururun yanına oturmamistim inadına Egenin yanına oturmustum. İçeri girme zili çaldığında Gururu görmemek için kafamı sıraya koydum. Hicbi şey söylemeden yanımdan geçti, parfumunden tanidim. Ders başlamıştı fazla sıkıcıydı biz de Egeyle konuşmaya baslamistik cidden iyi birine benziyordu. Gururun bakışlarını hissedebiliyordum, takmadim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Umutlar
Genç KurguDostluk,agır bir kavramdır öyle her ikili,üclü sahip olamaz.Bizimkisi 3 arkadastan olusan koca bir dostluktu,yıllara dayanan koca bir 3 yürek.Aynı ilkokul,aynı orta okul,aynı liseye girisler... Simdiye kadar hayattan birsey anlamadık,peki bundan son...