1- Yeni sene,yeni umutlar

212 0 1
                                    

İşte yeni bir yıl ve bu yıl yeni bir hayata merhaba demeliyim.Ben kim miyim? ben Kumsal 16 yasindayim.Evet yarin okullar aciliyor.Bir yandan seviniyorum sonunda arkadaslarima kavusucam diye sevinirken diğer yandanda üzülüyorum onu gorucektim o demisken benim platonigim olan Savaş benden 1 yas büyük 3 yildir seviyorum.Arada bir konusuyoruz. Arkadaslarim demisken zaten çok arkadasim yoktur.Biri Sıla digeride de Derindir.Sılayla aynı siniftaydik.Derin farklı bir siniftaydi.Sıla kumral,beyaz tenli,gamzeli bir kizdir.Derin ise kahverengi saçlı uçları sari renkli,yeşil gözlü,beyaz tenli bir kizdir.Ben ise kahverengi saçlı, kahverengi gözlü esmer bir kizim anlicaginiz.
Ve yeni bir sabah ve bugün okul var çok heyecanligim kizlarla buluşup öyle okula gidicektik.Hemen elimi yüzümü yikayip formalarimi ardından saci yaptim aynaya baktigimda uykusuzluğun biraz belli oluyordu ama çok umursamadim.Hemen mutfağı gidip bir şeyler atistirdim.En sevdiğim özelliklerinden biri de dakik olmamdir.Derinle Silayi gördüğümde sarilip hasret giderdik.Ve okula geldik.Gözüm onu ariyordu ama ortalıklarda yoktu acaba daha gelmedi mi?Okulun kapisindan geçerken tam karsimda duruyordu ahh kesin kizardim acaba gunaydim desem mi yok o desin.Ben bu düşüncelerden siyrilip yürümeye basladim.Günaydın der mi hic demez egoist iste Derinlere ayrilip Silala sinifa girdik cantalari koyup disari ciktik.

Derinin ağzından;
Sıla ve kumsaldan ayrilip sinifa girdim.Sinifta gözlerim onu aradi en arka siraya oturmuş Cenkle konusuyordu.Ha kim dercekseniz Gurur gecen yila kadar bu çocuktan nefret ediyordum.Ama ne olduysa bi anda nefretimin yerini anlamadigim bi duygu almisti.Bu duygu aşkmiydi ben de bilmiyorum her neyse ve zil caldi okulun bahçesinde toplanıp müdür konuşma yapacaktı her yıl yapmak zorunda sanki.Siniftan sadecce bir arkadasim vardi o da Pelin tatli bir kizdi ama çok konuşkan degildir.Okul bahçesinde toplanıp müdürün
konusmasini yapip hemen sinifa gitmnek istiyordum.Oh be sonunda bitmişti.Sirayla siniflar içeri giriyordu sinifa gidip sirama oturdum.Yandan da Gurura bakmaya calisiyordum Gurur esmer bir erkekti.Ona bakmaya calisirken göz göze gelmiştik.Resmen o siyah gözlerinde kayboldum.Hocanin gelmesiyle bakismamiz yarida kaldi.Ders edebiyatti ah tanrim bu dersi severdim ama hep uykum gelirdi. Derse odaklanmaya calisiyordum ama Gurura bakmaktan çok odaklanamiyordum.

Sılanın ağzından;
Okula geldiğimden beri onu ariyordum sanirim daha gelmemişti.Ha bu kim mi Doruk ayni siniftayiz 1 yildir hoslaniyordum.Çok konuşkan biri değil sadece kendi çevresiyle konuşur yani arada bir konusurduk.Sinifa girdik hala gelmemişti.Ders tarihdi en sevmedigim derslerden biridir.Uyumak için mükemmel bir ders.Tam uyukuya daliyordum ki Kumsalın dürtüsleriyle geri kalktim kafami kaldirmamla Doruğu gormem bir oldu.Bakislari o kadar sertti ki sanirim biraz sinirliydi.Hocaya yaninda ki arkadasi özür dileyip her zaman ki yerine oturdu gözlerimi ondan alamiyordum.
Neyse ki Kumasalin uyarisiyla önüme döndüm.Artik uyumucaktim.Ha Kumsal demisken Kumsalla arkadasligimiz 11 yildir vardi.İlkokulu ayni sinif liseyide ayni sinifta okuyorduk.Bu cidden büyük bir sansti.Derinle ise 4 yildir arkadastik.
Onlada ayni ilkokulda okumuştuk.
Arkama dönüp bakamiyordum bir an önce zilin calmasini istiyordum.
Hocaya caktirmadan telefonu cikarip saatte baktim son 5 dakika kalmisti.Sonunda ders bitti.Kumsalla Derini siniftan alip kantine gittik.

Kumsalın ağzından;
Ders tarihti bu dersi çok seviyordum.
Dersi dinlemiştim.Teneffüste kizlarla kantine gittik.Ve savaş ordaydi göz göze gelmiştik.Ah kesin kizardim çok utangaç biriyimdir.Duygusal biri değildim ama asiri heyecanli biriydim.Sıla bana hep duygusuz derdi.Sılayla Derin asiri duygusal bir insandi normalde bütün kizlar öyledir ama ben hep duygularimi içimde yasardim.Savaş demisken Savaşta benim gibi esmerdi cidden baya yakisiyorduk.Gözlerimi ondan ayiramiyordum.Çünkü oda bana bakıyordu.Neyse ki Derin sayesinde gözlerimi ondan ayirip kizlara döndüm.
Yarin gece Silalarda fikrini ortaya atti.Bu gerçekten güzel bir fikirdi.Hem sinavlar başlamadan iyi olurdu.Hepimiz bu fikri onaylayip annelerimizden izin aldik.Kafami Savaşların masaya cevirmemle tekrar göz göze geldik ah böyle bakmamaliydi.Resmen eriyordum.
Zilin calisiyla gozlerimiz bir birinden ayrildi nefret ediyorum bu zilden.

Derinin ağzından;
Bu gece Silalarda kaliyorduk.Eğlenceli olmasini umuyordum.Kizlarla ayrilip sinifa girdim.Gurur teneffüsse cikmamisti.Ben içeri girince göz göze geldik.Çokta odaklanmayip sirama oturdum. Ders ayni sıkıcıyla devam etti.Arkami dönüp baktigimda bana baktigini fark edip önüme döndüm. Niye bakiyordu ki her neyse önüme dönüp derse odaklanmaya calistim.
Sılanın ağzından;
Ah bu çocuk ne kadar çekici bisi ya sinifa girdiği an parfümün kokusu resmen sinifa yayiliyordu.O erkeksi kokusuna sirf aşık olabilirdi.Gozlerimiz birbirini bulduğunda istemeden güldüm.Amaaan tanrım o sert bakisli Doruk şuan bana guluyormuydu.
Kesinlikle kiyamet yaklasiyor. Hala bana bakıyordu bunu kumsalda fark etmiş olacak ki bana bakip gulumsedi.Bundan sonra ki derslerde ayni sıkıcılıyla devam etti ve son zil calmisti.Kizlar bu gece bize gelecekti.Hepimiz evlerimizin yoluna koyulduk.Bu gece süper olacaktı.

Yeni UmutlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin