Arkadaşlar multimedyada Derin ve Gurur var :)
Yorumlarınızı bekliyoruzz,keyifli okumalar :))
Kumsalın ağzından;
Ne hissettiğimi anlamiyordum.Kerem beni seviyordu.Savaş onu sevmemi istemiyordu.Ben Savaşı seviyordum.Ama Savaş beni sevmiyordu.Kafamda bunlarla karisikken derse gircektim.Ne kadar bok bisiydi bu tabi dersin matematik olduğu gercegide var.Sinifa girdiğimde Kerem yoktu.Sirama geçip tüm ders uyuyacaktim.İlk 10 dakika uyuyamamistim sonra uyumustum.Hocaninda çok umrunda degildik.Zil calmasiyla uyandim sonunda eve gidecektik.Telefonumu cikardigimda Savaş beni ariyordu.Hemen acip
"Efendim Savaş"dedim.
"Hemen Keremin evine gel acil"demişti Soru sormadan tamam demistim.
Taksiye binip Keremlerin evi tarif etmiştim.
Kapiyi Savaş acmisti.İçeri girdiğimde koltukta Kerem oturuyordu.Gergin görünüyordu.Üçümüzde konusmuyorduk.Bu sessizliği ben bozmuştu.
"Acil olan şey neydi Savaş" dedim.
"Konu siz ikiniz Keremle sizin iliskiniz" dedi.
Gözlerimi Kereme devirdim. Ardından Savaşa dönüp "Keremle aramızda bi şey yok bunu nerden çıkardın" dedim. Savaş "Keremin sana bahsettiği şeylere inanma buna mı inaniyorsun. Eminim her kıza aynı şeyleri hatta daha fazlasini soyluyordur. Değil mi Kerem" Dediginde kerem hiçbi şey soylemedi demek ki Savaş doğru söylüyordu. Moralim fazlasıyla bozulmuştu hemen oradan çıktım. Arkamdan Savaş gelmişti onu takmadan koşmaya başladım 1-2 dakika kostuktan sonra kolumdan yakalayıp beni durdurmustu "sst aglama" diyerek bana sarildigi zaman fark etmistim agladigimi. 5-6 dakika böyle kaldiktan sonra ayrilmaya çalıştım. Sonra da "neyse kendine iyi bak benim eve gitmem lazım" diyip yürüyerek eve gitmeye başladım. Kulakligimi takip müzik dinleyince aglamam daha da siddetlenmisti. Neden agladigimi da bilmiyorum. Galiba beni saf yerine koyması beni kırmıştı.
DERİNİN AĞZINDAN;
Ah sonunda çıkış zili çalmıştı hemen çantamı toparlayıp kapıya yöneldim. Egenin bekledigini gorunce birlikte yurumeye başladık. Çıkış kapisina vardigimizda Gurur kapıya yaşlanmış duruyordu. Doğru ya son derse girmemişti. Ona bakmaktan vazgecip Egeyle konuşmaya başlamıştım. Bi süre sonra birinin Derin diye bağırdığını duyunca arkama baktım. Aman tanrim bu Gururdu. Egeye "bekle biraz geliyorum hemen" diyince kafasıyla onay verdi. Gururun yanına gittiğimde bilegimden tutup beni duvara yasladi. Salak mı bu çocuk daha okulun yakinlarindaydik ve bütün öğrenciler bize bakiyordu. Ama cidden onları umursayacak halim yoktu. Çok sinirlenmistim "ne yaptığını saniyorsun sen" dediğimde " asıl sen ne yaptığını saniyorsun" dedi cidden salak bu çocuk. Ardından "Bir.daha.seni.egenin.yanında.gormicem. Anlastik?" deyince histerik bir kahkaha attim hayır yani sen kim olarak karisiyosun ki. Bu kadar yakisikli biri olman bana karisacagin anlamına gelmez gurur bey. "hadi canım eğer görürsen ne olur cidden merak ediyorum. Hatta sırf bu merak yüzünden bile egenin yanına gidebilirim" dedim. Sinirden gözleri koyulasmisti. Hemen ellerinin arasından geçerek egenin yanına gittim arkadan gurur bağıriyordu "işte şimdi hata yaptın..."
GURURUN AĞZINDAN;
Beni bırakıp Egenin yanına gitmesi fazlasıyla canını sıkmıştı. Şu çocuğun okula geleli daha 1 hafta olmamasına rağmen Derinle bu kadar iyi anlaşmaları cidden Sinirimi bozuyordu. Hayır yani yanlış anlamayın Derini sevdigimden değil sadece benim yerime onu tercih etmesi gururumu kiriyordu. Ama bu yaptiginin karşılığını çok pis odeticem ona. Onları takip etmek yerine Derinin check-in yaptığı yerlerden nereye gittiklerini bulabilirdim. 5-6 dakika sonra check in yapmıştı. Ege's home diye. Manyak mı bu kız. Yani cidden Egelerin evine mi gitmisti? Hemen Borayi aradım o bilirdi Egenin evinin nerede olduğunu. Adresi aldıktan sonra Egelerin evine gittim. Kapıyı caldigimda Ege bayağı bi şoka girmiş gibiydi. "Ah Egecim biraz davetsiz misafır gibi oldum ama bu seferlik affet" diyip yalandan gulumsememi de yaptım. Ardından sinirli bi şekilde "Derin.nerde" dedim cevap vermedi sonra yakasından tutup "sana.derin.nerde.dedim." dedim ardından merdivenlerden inen derini görünce egeyi biraktim. Derinin yanına gidip kolundan tutup cekistirmeye başladım "yürü gidiyoruz dedim. Derin hayır diye cirtlarken Ege derini tutan kolumu tutup cekistirmeye baslamisti bi süre sonra derini bırakmak zorunda kaldım ardından egeye yumruk geçirdim tam karnına gelmisti kivraniyodu sonra gozune geçirdim. Bu sefer o bana vurmaya başlamıştı yakasından tutup duvara firlattim. Tam tekrar Egeye vurucakken Derin ağlamaklı bi ses tonuyla "yeter kesin şu kavgayı" dedi hemen onun yanına gittim. Kafasını yere eymisti. Cenesinden tutup gözlerime bakmaya zorladim. Cidden ağlıyordu. O kadar masumdu ki ona bakınca sarilasim gelmişti ama yapamazdım. "Bu kadar sulu göz olma. Eger Egeyle gitmeseydin bunların hiçbiri olmayacaktı." dedim. Ağlaması daha da siddetlenmisti. Dayanamadım sarıldım. Bu sefer hickirarak ağlıyordu. Kulagina sadece onun duyacağı şekilde fisildadim "sst gecti her şey bak ben yanindayim" dedim. Bi süre sonra geri cekildi kapıyı kapatıp dışarı çıktı. Egeye dönüp "seninle sonra gorusucez" diyip peşinden kostum derinin. Aglamiyordu artık. Beni fark etmeyecek bi sekilde arkasından yürüyordum. Bi süre sonra bana dönüp bağırmaya başladı "Senin derdin ne? Niye bunu yaptın senin yüzünden rezil oldum çocuğa mutlu musun şimdi" diye sorunca omuz silkmistim. Sonra yanıma grlip kaşıma baktı çantasından pecete çıkarıp sildi. Kaniyordu. Daha az önce bana bagiran kız şu an gelipbana yardım ediyordu. Tuhaf, gerçekten tuhaf.
KUMSALİN AĞZINDAN;
1.sinavlar başlamıştı o yuzden ev okul ikilisi arasında gidip geliyordum. Yani sadece ben değil bütün okul boyleydi. O yüzden günler sıkıcı geçiyordu. Tabi daha 1. Sinavlar bitmeden 2.sinavlar basliyodu. Cidden çok yorucu oluyordu. Neyse ki okulların 15 tatile girmesine 1 ay falan vardı. Bunu düşünüp mutlu oluyordum.
DERİNİN AĞZINDAN;
1.sinavlar yüzünden Gururla o gunden sonra konusmamistik. Siniftayken birbirimizi görmezden geliyorduk. Zaten tüm tenefusler sinavlara calismakla geçiyordu. Tek umudum 15 tatilin bi an once gelmesiydi.
SİLANİN AĞZINDAN;
Çok yoğun calismaktan başka bi şeyle ilgilenemiyordum. Annem de bunu fark etmiş olacak ki 15 tatilde beni Gumuldure goturecekti. Yanlış anlamayın denize girmek için değil orada arkadasinin yazligi varmış o yüzden. Hem o arkadasiyla vakit gecirecekti hem de ben de bi sureligine buralardan kurtulacaktim. Sınav sonuclarina gelirsek Fizikten 60 almam dışında diğerleri en düşük 75di ve bu süperdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Umutlar
Teen FictionDostluk,agır bir kavramdır öyle her ikili,üclü sahip olamaz.Bizimkisi 3 arkadastan olusan koca bir dostluktu,yıllara dayanan koca bir 3 yürek.Aynı ilkokul,aynı orta okul,aynı liseye girisler... Simdiye kadar hayattan birsey anlamadık,peki bundan son...