Ráno jsem se probudila pod horou papíru, protože jsem usnula při plánování plesu. Zavolala jsem mojí komornou Alis, která mi připravila koupel a po koupeli mi pomohla do šatů.(viz obrázek) Koukla jsem se na hodiny a zjistila jsem že příjdu pozdě na snídani, takže jsem Alis řekla ať mi vlasy jenom rozčeše. Když jsem byla hotová tak jsem se rychle rozešla na snídani abych nedostala vynadáno. K jídelně jsem přicházela s pěti minutovým zpožděním ale přesto tam nikdo nebyl. Asi po pěti minutách čekání mi komorník oznámil že rodiče nepříjdou, tak jestli chci začít bez sestry nebo na ní počkám. Slušně jsem odpověděla, že počkám, takže jsem tam asi dalších deset minut seděla dokud se tam nepřiřítila Anabel v kalhotách a košili. ,,Anabel ty jsi se ještě nepoučila?" ,,A měla bych?" ,,Jo." Zakroutila očima a s třísknutím si sedla na židli a začala jíst. Po snídani jsme spolu zalezli do altánku a plánovali ples. Docela mě to bavilo, ale jak jsem si všimla tak Anabel ne. Po hodině plánování se zvedla s omluvou, že má něco lepšího na práci než tuhle pitomost a proto jsem to začala dělat sama.
Pohled Anabel
Odešla jsem do pokoje a docela jsem se divila že nic Ad nenamítala když jsem odcházela. Dneska v noci musím utéct, protože zítra příjdou mé dvorní dámy a má osobní stráž a to by mi ztěžovalo útěk. Připravila jsem si mojí špinavou loveckou tašku a do ní jsem si sbalila deset košil, deset kalhot, lovecký nůž, luk, dva měšce plné zlaťáků, zásoby jídla a vody. Taška nešla zavřít, takže jsem vyndala jednu košili a dvoje kalhoty, bylo mi toho líto přeci jenom jsem částečně zvyklá na luxus. Když jsem byla sbalená, tak jsem si sedla na postel a četla si. Když byl čas na oběd tak jsem byla zažraná do toho příběhu až tak že jsem naprosto zapomněla na oběd a to mělo být moje oblíbené jídlo kvůli kterému tu ještě vůbec zůstávám a riskuji. Když jsem zjistila že příjdu pozdě na oběd, tak jsem se rozběhla rozeběhla směr jídelna. V jídelně již seděla jenom Adéla, takže mi došlo že rodiče pravděpodobně nebudou jíst protože mají moc práce s mými zásnubami. Najedla jsem se a rychle odběhla do pokoje. Sice se musím odtud vypařit až o půlnoci, ale přesto jsem si šla znovu projít můj plán který jsem vymyslela hned potom co jsem se dozvěděla že si budu muset vzít naprosto neznámého člověka.
Je čas večeře a já mám naprosto prostudovaný můj plán. Poslala jsem služku aby sluhům oznámila že budu jíst v pokoji, takže po chvilce mi nějaký kuchtík přinesl večeři. Najedla jsem se, převlékla se do obyčejných černých legín a bílé košile, zalezla do postele a čekala až odbije půlnoc, když mě přišla zkontrolovat komorná, tak jsem předstírala, že spím. Odbila půlnoc, tak jsem vylezla z postele a pod deku jsem nějak dala dvoje šaty aby to vypadalo že tam stále jsem. Na nohy jsem si dala obyčejné černé vysoké boty, ze skříně jsem vytáhla provaz z mých šatů, zkontrolovala jsem že dole není žádná stráž.(Vím přesně kdy a kde je jaká stráž skrývá a kdy je nejvíc unavená, protože jsem to potřebovala vědět na to když jsem utíkala na lov) Mám deset minut, takže jsem si připravila provaz, vzala si tašku a začala slézat dolů, naštěstí se nebojím výšek. Dole jsem byla za sedm minut, takže jsem si zalezla do jednoho kouta u kterého je strom, takže by si mě neměla všimnout stráž. Když okolo mě procházela stráž která se měla vystřídat tu unavenou, tak jsem se rychle a neslyšně přemístila ke vchodu do sklepa kam jsem vešla. V hradě je spousta tajných chodeb, ale já znám jenom jednu a to od sklepa ke hlavnímu vchodu který je blízko k bráně venku.(můj pokoj je od té brány docela daleko, takže by bylo riskantní se tam plížit venkem) U brány jsem zašla do chodby kde je náhradní vchod pro sluhy.(klíč od toho to vchodu je v květináči venku za oknem. Proto jsem si vytvořila kopii) Odemkla jsem, rozhlédla jsem se jestli není někde poblíž stráž a potom jsem se rozběhla k velké kamenné zdi co si říká plot. Vždycky šplhám přes ,,plot" protože bránu by mi museli odemknout stáže. Zeď jsem vyšplhala hravě a ještě hravěji z ní zeskočila. Už jsem byla konečně volná.
Jenže to jsem ještě netušila co tam venku zažiju...
Další kapitola jsem s touhle kapitolou spokojená jako hlavní spisovatelka a je mi trochu jedno jak jsou na tom mé pomocnice. Doufám že se vám knížka líbí a protože nevím co se vám honí v hlavě takže mi to pište do komentů. Pac pusu😗😂
ČTEŠ
Koruna
RomanceAdéla je korunní princezna a má spoustu trápení a bolesti a jediná komu se může svěřit je její mladší sestra, která kvůli tomu že jí chtějí provdat za prince kterého nechce uteče. Jak se s tím srovná princezna Adéla a jak na to budou reagovat ty krá...