4.kapitola

48 7 12
                                    

Dneska má přijet princ z Aledrie, ale až večer, takže mám čas ještě dopřipravit ten ples. Prohledali jsme to všude i ples, ale našli jsme jen pozůstatky toho že tam v nejbližší době někdo byl, ale nic víc. Strašně se mi po sestře stýská, ale nejvíc jsem na ní naštvaná, že je tak sobecká, vůbec se nestará a o zájmy království. Se sestrou jsme nikdy neměli blízko, ona je přesný opak mě jak ve vzhledu tak i v chování. Ona má vlasy kudrnaté a já je mám dlouhé a rovné. Ona je menšího vzrůstu a já jsem docela vysoká, ona je svévolná, nezodpovědná, bezstarostná a taky není skoro vůbec romantička, zato já jsem zodpovědná, romantička, poslušná a s plnou hlavou starostí. Jediné co máme společné je že oby dvě jsme veselé a knihomolky. Vešla jsem do sálu a dohlížela na to aby sluhové dělali svou práci poctivě. Když bylo hotovo, tak jsem se na to hrdě podívala a šla jsem se připravit na ples, jelikož začíná už za dvě hodiny  a já tam s rodiči musím být první. Oblékla jsem si nádherné zlaté šaty. (Viz obrázek) Alis mě nalíčila a učesala a já mohla vyrazit.
Pohled Anabely
Před dvěma dny jsem musela rychle odejít z lesa protože mě tam začali hledat. Teď jsem už docela daleko a jsem celá k nepoznání, protože jsem celá špinavá jak jsem se poslední dny stále někam plahočila a koupala jsem se jenom jednou a ještě k tomu v řece a taky protože jsem si mé vlasy zkrátila nožíkem, sice jen trošku, ale přesto to jde znát. Vypadám naprosto jinak než třeba před třemi dny. Zřítila jsem se na zem protože už od úsvitu pochoduji a právě teď slunce zapadá. Zrovna jsem připravovala stan když mě někdo ze zadu chytil a dal mi nůž na krk
Pohled Adély
Seděla jsem na trůně a čekala až příjde královská rodina z Aledrie. Když přišli, tak jsme je s rodiči přivítali. Princ Jiří Martin Thomas Clarkson má mladší sestru, jmenuje se Theresa Mia Clarksonová.

 Princ Jiří Martin Thomas Clarkson má mladší sestru, jmenuje se Theresa Mia Clarksonová

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Je jí 10 let. Papá začal probírat politiku s králem Aledrie a matka si začala povídat s královnou Aledrie. ,,Zatančíš si se mnou?"zeptal se mě Jiří. ,,Velice ráda."odpověděla jsem s úsměvem. Začali jsme tančit, musím uznat, že je velice pohledný a milý, takže nechápu proč od něj utekla. ,,Princezno Adélo víte já vím, že..."nestihl to doříct, protože sem někdo hodil bombu a ...
Další kapitola. Mám to ale super nápady že jo. Takhle vás napínat jak to dopadne, ale nebojte pokusím se vydat kapitolu co nejdřív, protože tahle byla docela krátká.😉

KorunaKde žijí příběhy. Začni objevovat