8.kapitola

19 3 3
                                    

(Pokud chcete pusťte si tu nádhernou písničku)

Pohled Prince Jiřího Martina Thomase Clarksona
Jdu na schůzku s těmi veliteli povstalců. Budeme řešit spoustu věcí a upřímně doufám, že pochopí to co po nich budu chtít, a že to splní, protože to není zrovna přání, které se jim bude líbit, ale bylo by fajn, kdyby se to vyvedlo přesně podle plánu, ale i kdyby s tím souhlasili, tak se vyplní sotva, tak polovina, ale splnilo by se to nejdůležitější, co by hodně pomohlo království. Mám z té schůzky strašný strach, protože nevím jak budou reagovat na ten návrh. Dorazil jsem na místo, kde je tentokrát schůzka. Rozhlédnu se jestli mě nikdo nesledoval a poté vejdu.

Ležím v posteli a přemýšlím nad  tou schůzkou. Dopadla, tak jak dopadla, Calia nad tím návrhem přemýšlela, ale Kuba vybuchnul hned jak jsem to odřekl. Křičel na mě, že tohle by změnilo všechny jejich plány a že to prostě nejde takhle najednou atd. ale naštěstí mu po chvíli Calia skočila do řeči a řekla mi, že o tom popřemýšlí a odtáhla si Kubu stranou, něco mu pošeptala a Kuba řekl že si to ještě promyslím a tím skončila schůzka. Doufám, že řeknou ano, ale Calia vypadala, že bude souhlasit, tak doufám. Do pokoje mi vtrhla Theresa v jejím unicornovém pyžamu a s plyšovým unicornem, že se jí zdála noční můra, tak jestli může jít spát ke mně. Usnul jsem a probudil jsem se až ráno když mě Theresa polila vodou že je čas vstávat a poté utekla. Připravil jsem se na politickou schůzku a vyrazil na snídani.
,,Papa chápu, že chceš zabránit povstalcům aby dobyli naše králoství, ale toto je moc kruté a poté co by jsi toto zavedl, tak by ještě více lidí povstalo proti tobě."zaprotestovala princezna Adéla a na to se proti ní vrhlo spousta rádců s hromady argumentů proč je králův plán dokonalý. ,,Princezna Adéla má pravdu, tohle není dobrý nápad, vzbudilo by to ještě více nepokojů."zastal jsem se jí, protože mi jí bylo líto jak jí nikdo nerespektoval, protože byla žena a to i přesto, že to je budoucí královna.
Pohled princezny Adély
Ze schůzky jsem odcházela se slzami v očích a snažila jsem se aby si toho nikdo nevšimnul. První uteče má milovaná sestra a poté se že mě stane vzduch. Něco řeknu, oni mě odmítnout, zastane se mě princ Thomas a všichni dělají jako by to byl jeho nápad a všichni s tím souhlasí jako kdyby on měl jednou vládnout téhle říši a ne já. V pokoji jsem si lehla do postele a naplno se rozbrečela, všechno na mě najednou dolehlo. Nemohla jsem pochopit proč zrovna v tenhle čas. Otec do mě nedávno začal tlačit abych si našla také ženicha, také mluvil něco ve stylu, že teď je i volný princ Jiří Martin Thomas Clarkson a že by byl výborná volba, ale na to jsem mu odvětila rozmyslím si to, ale už mám rozhodnuto...NE! Je sestry.
Převlékla jsem se do jednoduchých červených šatů s nadýchanou sukní a s výstřihem do V a vyrazila na večeři. Všechno probíhalo klidně a já začala doufat, že se sestra vrátí a všechno se vrátí do starých kolejí.
Jenže do těch se to nemělo vrátit nikdy.
Nová kapitola po hodně hodně dlouhé době😀
Chtěli by jste někdy charakter ask?
Vaše trochu šílená Aďulilililililinečka😗

KorunaKde žijí příběhy. Začni objevovat