S EV E N

146 33 1
                                    

Τραγούδι:
River- Eminem ft. Ed Sheeran

Άφηνα τα λόγια σου να με ταξιδέψουν αφού με είχαν μαγνητίσει. Κάθε λέξη στολιζόταν με μία έντονη χροιά. Κάθε τονισμός άφηνε ένα ίχνος αισθήματος. Κάθε πρόταση με παρέσερνε στην διήγηση του. Ήμουν προσηλωμένη στο τρόπο που μίλαγες, σε αυτά που αφηγούσουν, με τον τρόπο που κουνούσες τα χέρια σου. Με είχες κατακτήσει χωρίς καν να κάνεις κάτι ιδιαίτερο.

Με είχες και με κράταγες από μία κλωστή. Ήμουν μία ασήμαντη μαριονέτα σου. Μα,ήμουν τόσο άμυαλη που σε εμπιστεύτηκα με το πρώτο γειά.

Δεν σε σταμάταγα ποτέ,σε άφηνα να μιλάς μήπως και καταφέρω να σε ανακαλύψω. Κοίταζα τα μάτια σου για να βρω απαντήσεις,μα διάολε τα τείχη σου ήταν τόσο σκληρά που δεν μπορούσα να τα γκρεμίσω. Κράταγες τα μυστικά της ψυχής σου κρυμμένα, μπορεί και αυτός να ήταν ο λόγος που με έλκυσες.

Με ρώτησες για την ζωή μου, μα εμένα η ζωή μου είσαι εσύ σκέφτηκα.
Παρόλα αυτά σου απάνταγα, κοφτά δίχως πολλές λεπτομέρειες. Κάτι μέσα μου ούρλιαζε να μην μιλήσω παραπάνω. Πες το προαίσθημα, πες το τύχη μα δεν μίλησα. Όταν ρώτησα για εσένα, άρχισες να χάνεις την σιγουριά του προσώπου σου αλλά απάνταγε1ς στις διακριτικές μου ερωτήσεις.

Μου είχες πάρει τόσο πολύ το μυαλό μου,που δεν μου απέμεινε λογική για να σκεφτώ. Δεν μπορούσα να επεξεργαστώ αυτές σου τι κινήσεις, και έτσι ηττήθηκα.

Όταν ήρθε η ώρα για να φύγουμε μου έκλεισες το μάτι και με ένα μείδιασμα είπες απλά ένα θα σου στείλω και έφυγες.

••••••••••••
Λεξεις σκληρες ξεφευγουν απο το στομα σου και πλυμμιριζουν το δικο μου. Αναβεις σπιθες με λογια φτηνα,αφηνοντας με να καθομαι σε μια πυρκαγια. Το χαος μου δεν ειναι τιποτα μπροστα στο δικο σου. Ματιες απανθρωπες σαγηνευουν το βλεμμα σου. Με αφηνεις να καιγομαι. Επειτα,συνεχιζεις να μου πουλας ερωτα μα πλεον εισαι υπερβολικα φτηνος για εμενα μωρο μου. Με αφησες να καιγομαι. Οι σκεψεις μου με πνιγουν ενω οι δαιμονες μου τρελενονται. Με αφησες να καω. Ηθελα να κλαψω, να ξεσπασω, να και να,μα δεν εκανα τιποτα. Σε κοιταζα ανεκφραστη περιμενοντας να τελειωσεις. Διοτι καηκα.

•/Ραφαέλα/•

ᴀɴɢᴇʟ Where stories live. Discover now