Τραγούδι:
Bad at love-HalseyΝιώθω τον καπνό σου να με πνίγει. Δεν κρατάς τσιγάρο ή κάτι θανατηφόρο,απλώς γεμίζεις την ψυχή μου με το σκότος σου. Με κοιτάς και γελάς, μα εγώ μένω αμίλητη. Συνεχίζεις παρατηρόντας με επίμονα ενώ εγώ μένω ανέκφραστη.
Νιώθω κενή. Κάθε λέξη που φαίνεται σαν ολόκληρη παράγραφος. Κάθε ανάσα μου φαίνεται σαν αιώνας. Κάθε ματιά μου φαίνεται χρονοτριβόρα. Μα εσύ επιμένεις. Πλέον με ένα κενό βλέμμα με κεντρίζεις.
Βάζεις το χέρι στην τσέπη,αρπάζεις το δηλητήριο και το ανάβεις. Ακουμπά τα χείλη σου και εσύ το απολαμβάνεις. Πόσο θα' θελα να είμαι εγώ αυτό το τσιγάρο,σκέφτηκα, όχι να τον εθίζω αλλά να τον καταστρέφω αργά όσο εκείνος το απολαμβάνει.
Μακάρι να'ξερες πόσο πονάω όταν αντικρίζω τα μάτια σου. Προσπαθώ να βρω κάτι να πιαστώ και να μην σπάσω,μα μου φαίνεται αδύνατο. Διόλε,πως κατάντησα έτσι; Συνεχίζεις να με κοιτάς. Είσαι μπροστά μου. Κάθεσαι κάτω στην βρώμα και στα χώματα μόνο και μόνο για να με βλέπεις. Πέρνεις το τσιγάρο μουρμουρίζοντας ασυναρτησίες και το πετάς δίπλα μας.
Η κατάληξη της πράξης σου είναι αναπόφευτη. Δύο ψυχές να χάνονται μέσα στον καπνό της σιγανής φωτιάς που ανάβει δίπλα. Όσο η φωτιά δυναμώνει,η πυρκαγιά μέσα τους τους συνθλίβει.Και έτσι μωρό μου είναι ο έρωτας,σαν μια φωτιά. Η αρχή της είναι ξαφνική ενώ πάντα κάποιος κάνει το πρώτο βήμα για να συμβεί.
Έπειτα, αρχίζει και ανάβει και εκεί αρχίζουν να υπάρχουν τα συναισθήματα. Στη συνέχεια
γίνετι τεράστια,με δυσκολία σβήνει. Έτσι και ο έρωτας όταν είναι πια ώριμος κυριεύει το μυαλό των ατόμων μέχρι που γίνεται ανεξέλεκτος. Στο τέλος, η φωτιά σβήνει είτε από ένα τρίτο πρόσωπο είτε από μόνη της. Και έτσι ο έρωτας χάνεται μαζί με τα εμπόδια.Και με κοίταζε ενώ η θέρμη της φωτιάς με κατέκλυε. Τον θέλω. Γλύφει τα χείλια του και με πλησιάζει. Ο αέρας λιγοστεύει και κάτι άγνωστο για εμένα με πλυμμίριζε. Τοποθετεί το χέρι του στο μάγουλο μου. Τρέμουλο με πιάνει ενώ τα μάτια μου δακρύζουν από τον καπνό. Τέλος,με φιλάει.
•/Ραφαέλα/•
YOU ARE READING
ᴀɴɢᴇʟ
Short StoryΜου το είχε πει ότι δεν θα μείνει,μα αδιαφόρησα. Ήμουν μαστουρωμένη με το άρωμά του. Και όταν έφυγε,ήμουν μαστουρωμένη με την καταστροφή του.