N I N E

128 34 2
                                    

Τραγούδι:
Stone cold- Demi Lovato

Και με κάθε νέο σου βήμα εγώ έχανα απο μία λέξη μου και έτσι στο τέλος έχασα την μιλιά μου.

Αδιαφορούσες για έμενα στα ξαφνικά. Με άφησες πίσω και εσύ προχώρησες. Θεώρησα ότι με βαρέθηκες μιας και δεν ήμουν και η καλύτερη παρέα, και το ήξερα. Παρόλα αυτά, μετά από κανα δυό αποτυχημένες προσπάθειες σταμάτησα. Δεν αξίζει,υπενθύμιζα στον εαυτό μου και ηρεμούσα. Προσπαθούσα να σε ξεχάσω. Βασικά όχι εσένα,αλλά τα αισθήματα μου για εσένα. Το ήξερα οτι πάντα θα υπάρχουν αλλά θεωρούσα ότι έπρεπε να τα διαγράψω.

Βαρέθηκα τις ανεξήγητες απώλειες σου. Βαρέθηκα να σε περιμένω να εμφανιστείς όσο εσύ εξαφανίζεσαι. Βαρέθηκα να παλεύω για το άπιαστο. Βαρέθηκα να είμαι το θύμα της υπόθεσης. Βαρέθηκα να τα παρατάς με την πρώτη δυσκολία. Σε βαρέθηκα.

Άρχισα να αδιαφορώ όσο εσύ. Δεν σου μιλούσα,οι ματιές μου δεν σε κάρφωναν τόσο συχνά πλέον. Σε άφησα ελεύθερο,αν ήθελες να ξανά γύρναγες σε εμένα. Δεν είχα σκοπό να σε κυνηγήσω. Αποδέχτηκα πως ήσουν απλά ένα άπιαστο όνειρο, και συμβιβάστηκα. Καθόμουν και ζωγράφιζα όπου έβρισκα. Ο χρόνος περνούσε με εμένα να χάνομαι στις σκέψεις μου και εσένα- βασικά δεν ξέρω για εσένα. Δεν σε ρώτησα. Απλώς χανόμουν αφήνοντας πίσω μου ότι όνειρο έχτιζα,μαζί με τις ελπίδες μου.

Πίστευα ότι μιας και δεν θα γυρνούσες πίσω σε εμένα να σε ξανά δημιουργήσω στα όνειρα μου. Και έτσι έκανα. Σε φανταζόμουν όμορφο, τρυφερό,απλό,ονειρικό. Σε έκανα απο μόνη μου ψεύτικο. Ζούσα μέσα στην δική μου εικονική πραγματικότητα.

Προσπάθησα να σε ξεπεράσω, τουλάχιστον κατά την διάρκεια της ημέρας διότι τις νύχτες το φάντασμα σου με στοίχιωνε. Βρήκα τρόπους να ξεσπάσω. Δεν έκλαιγα,σκεφτόμουν ότι δεν άξιζε. Έτρωγα πολύ, σκεφτόμουν πολύ,απομακρυνόμουν πολύ, έγραφα πολύ, αδιαφορούσα πολύ αλλά δεν με ένοιαζε.

Αν σ'αρέσω θα με δεχτείς όπως και αν είμαι. Όπως και αν με έκανες. Μα έπειτα ήθελα να δραπετεύσω από την φυλακή που με έβαλες.

Αυτή την φορά δεν φταις εσύ μωρό μου. Εγώ φταίω που είμαι ανίκανη να σε κρατήσω κοντά μου. Φταίω που είμαι άχρηστη για να σε κάνω να με θες. Φταίω γιατί δεν μπορώ να σου δώσω την αγάπη που ζητάς. Φταίω γιατί δεν σου αξίζω, γιατί είμαι υπερβολικά εγωίστρια για να παραδεχτώ ότι δεν είμαι αρκετά καλή για εσένα. Συγνώμη που δεν μπορείς να αρκεστείς μαζί μου. Συγνώμη που δεν μπορώ να σου δώσω ότι σου αξίζει. Συγνώμη που όσο και να προσπαθώ πάντα θα είμαι κατώτερη. Συγνώμη που σε πληγώνω διότι είμαι ανίκανη. Συγνώμη που εμφανίστηκα στην ζωή σου. Συγνώμη.

•/Ραφαέλα/•

ᴀɴɢᴇʟ Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt