''ahh, hava ne kadar güzel!''
harry, ona gülümsedi ve çimenler arasındaki piknik yerlerine yürümeye devam etti.
artık bu plan doğru işlemek zorundaydı! havaya bir uçağın ''benimle evlenir misin, louis?'' yazması için ''belli bir miktar'' para ödemişti.
ne yanlış gidebilirdi ki? hem bu çok farklı bir seçenekti ve harry, louis'in farklı bir şey istediğinden adı gibi emindi. ayrıca ortalıkta veya kalabalık içinde de değillerdi, park oldukça sessizdi, bu da özel bir an anlamı katacaktı.
''şu ağacın altı nasıl? güneş çok gelmiyor ve buradan insanları izleyebiliriz.''
louis, harry'nin işaret ettiği yere baktı ve hafifçe başını salladı. ağaca yürümeye başladılar.
vardıklarında örtülerini serdiler ve getirdikleri yiyecekleri hazırladılar. hava cidden çok güzeldi. ne çok sıcaktı ne de çok soğuk. tam evlenme teklifi etmelik bir havaydı.
''harry, şu yaşlı çifte bak. sence, gelecekte bizde böyle olacak mıyız?''
harry, louis'in kastettiği çifte baktı ve yaşlı bir kadın ve erkeği bir bankta sarılırlarken gördü. bir milkshakei paylaşıyorlardı.
''olacağız, bebeğim.''
louis ona döndü ve bir öpücük verdi.
bir saat geçtikten sonra harry bir uçak sesi duydu. gökyüzüne baktı ve evet, bu onun uçağıydı. kelimeleri yazmaya başlamıştı. ama louis'in daha, yukarı bakmasını istemiyordu...
uçak ''L'' harfini yazmaya başladığında louis'e döndü:
''sevgilim, yukarı bak.''
louis gözlerini kısarak yukarıya bakıyordu.
''gözlüğüm yanımda değil harry, ne yazıyor?''
harry tırnaklarını kemirmeye başlamıştı.
''hadi ama lou. sadece bakmaya devam et, bir şekilde görebileceğini biliyorum.''
harry'ye dik dik baktı, ''pardon ama b-''
''EVET!!!!! AMAN TANRIM!''
harry ve louis kafalarını çevirdi ve diz çökmüş bir çocuk ve onun karşısında gökyüzüne bakan bir kadın gördüler.
harry'nin kafası karışmıştı. gökyüzüne baktı ve kan beynine sıçramaya başlamıştı çünkü ''benimle evlenir misin, louisa?'' yazıyordu!!!
''oh, şimdi gördüm harry! bu çok tatlıymış ve neredeyse aynı isme sahip gibiyiz!'' derken haykırarak gülmeye başladı.
''evet, çok komikmiş.'' dedi harry.
------------------------
-sincerely, E.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
say yes, love// larrystylinson
Fanfictionharry, louis'ye evlilik teklif etmeye çalışıyor, ta ki başarana kadar. -Mayıs/2018-