· Se:sağ ol. ama hala cevabımı almadım. Sonra birinin diğer camı tıklattığını gördüm ve o tarafa döndüm.
· Co: Selam.
· Se: merhaba.
· Co: ne işin var burada?
· Se: araba yıkamada ne işi olursa o işim var. Sen?
· Co: kardeşime bakmaya geldim.
· Se: tamam. sana iyi bakmalar o zaman.
· Co: senada. Ve şey… iyi şanslar. Sonra gitti.
· Lo:kimdi o?
· Se: ne yapacaksın?
· Lo: merak ettim.
· Se: ben senin konuştuklarını merak ediyor muyum?
· Lo: hayır ama edebilirsin.
· Se: merak etmiyorum sen de etme.
· Lo: ama…Sonra onların etraflarından dolaştım ve evime doğru ilerlemeye başladım. Eve girdim. o anda arka kapılardan birinden bir ses geldi.
· Se: Vanessa?... Anne?... biraz evin içine doğru ilerledim. Odalara bakıyordum ama görünürde kimse yoktu. tam arkamı dönecekken bir çift tarafından ağzım kapatıldı ve sana bayıldım. Gözlerimi açtığımda depo gibi bir yerdeydim ve başım ağrıyordu. Loş bir ışık vardı. ve bir kirişe bağlıydım. hani şu meşhur kaçırılma olaylarındaki gibi. Sonra aralıktan bir yüz belirdi verdi. Bu o kadındı. Caroline Brian. Katilimiz.
· Ca: burada kimler varmış? Zavallı küçük vekil avukatımız. Yazık sana. Tabii konuşamıyorsun. Sonra ağzımdaki koli bandını şiddetli bir biçimde çekti. ‘‘konuşmama hakkını mı kullanıyorsun tatlım? Merak hem burası merkez değil. Rahat olabilirsin.’’
· Se: tahmin edeyim. Mahkemede müvekkilimi savunmayayım diye kaçırdınız değil mi? Yada onun gibi bir şey.
· Ca: söylentiler doğruymuş. Hislerin kuvvetli. Peki şu an yanında kimin olduğunu biliyor musun? Sanırım bunu da tahmin edebilisin.
· Se: kim? Ne? Sonra diğer taraftaki ışık da açıldı. ‘‘Anne!’’ ama annem baygındı.
· Ca: evet. Doğru anneciğin. Anneni seviyor musun Serena? Ben sevmezdim. Çünkü o beni ölüme kadar götürdü. Onun yüzünden bu duruma düştüm.
· Se: annen sana ne yapmış olabilir ki? Saçmalama.
· Ca: o beni bu duruma sürükledi. Onun yüzünden bu kadar kötüyüm tatlım.
· Se: hiçbir anne bunu yapmaz!
· Ca: ama benimki yapardı.
· Se:sen de anneni öldürmekle işe başladın. Sonra gasptan soyguna ne pisi ş varsa içine gidin değil mi? Hiç şaşırmadım.
· Ca: iyi tahminler. Ama ilk suçum annemi öldürmek değildi.
· Se: cani. Başka kimi öldürdün ki?
· Ca: sen ilk yaptığın suçu hatırlıyor musun tatlım? Hani baban sana nasıl da bağırmıştı. Onu nasıl da hayal kırıklığına uğratmıştın…
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CASTAWAY (Louis Tomlinson Fan Fiction)
ФанфикLouis Tomlinson'la yazdığım ilk Fan Fiction İYİ OKUMALAR :)