12 Haziran 2013
Merhaba. Ben Serena Bennan. Dünyanın en ünlü avukatlarından Miranda Bennan’ın kızıyım.. ben de annem gibi Avukat olmak istiyorum. Özel bir üniversite de üçüncü sınıfı okuyorum. Tabii tahmin ettiğiniz gibi etrafımızda birçok ünlü isim ve onların sayesinde de birçok muhabir dolaşıyor.
Onların yaptıkları bazı yalan haberler yüzünden ailem ikiye ayrıldı. Gerçi bu bir nevi benim avuntum sayılırdı ama… he neyse. Ağabeyim ve babam , annem ve ben. Uzun süredir onları görmüyorum. Sanırım ayrıldıklarında 8 yanındaydım. Zaten babam birini bulmuş diye düşünüyorum. Her neyse şimdi bana gelelim.
Ben avukatlık için çalışıyorum ama profesyonel olarak da araba yarışlarına katılıyorum. Annem bunu pek istemiyor, Güvenli olmadığını söylüyordu. Eğer geçen yıl bir yarışa birincilik almasaydım konuşmaya devam edecekti ama sonra kabullenmeye başladı.
Ama en başından beri benim şarkı yarışmalarına katılmamı istiyordu. Sesimin güzel olduğunu düşünüyor. Ama asla kendimi rezil etmeyeceğimi de biliyor olmalı. Bu gün bir yarış daha var. Ona katılmayı düşünüyorum. Annemin haberi var ama Paris’te olduğu için pek karışmadı ama ölmeyeceğime dair söz verdirmeye çalıştı.
Ayrıca söyleyeceğim bir konu daha var. Okulda adım kasırga (whirlwind ‘‘WW’’) olarak biliniyor. Yeni geçtiğim bir yer olursa orada ya yangın çıkıyor ya da su boruları falan patlıyor. Neden bilmiyorum ama geçekten garip bir durum.
Neyse ki okul şu sıralar tatilde. Ve sanırım söylemeyi unuttum biz Londra’da yaşıyoruz. Şimdi sabaha dönelim. Erkenden kalktım ve hızlıca hazırladığım kahvaltıyı yaptım ve biraz televizyon falan izledim. Daha sonra kalkıp sofrayı topladım. ve bulaşıkları yıkadım.
Birkaç saat sonra biraz çalışmak üzere evden çıktım. yarış pistine gittim. Bizim takımın yerine gittim ve içeri girdim. herkes hazırlanıyordu. Ben de kıyafetimi değiştirdim ve arabaya geçtim. son kez arabayı kontrol ettiler ve ben de piste geçtim. yavaş birkaç tur attım ve daha sonra normal hızıma geçtim.
Birden yağmur yağmaya başladı. işimiz zor olacakı. Pist kayganlaşmıştı. Eğer çok hız yaparsan soluğu bariyerlerde alırdın. Çalışmaya başlayalı iki saat olmuşken kulaklıklardan (yarışlarda bilgilendirme tazı şeyle için kuleden bilgi aldığın şey) ‘‘ dostum telefonun çalıyor.’’ Sesini duydum.
· Se: kimmiş?
· Ge: annen.
· Se: neden arıyor ki? Tamam geliyorum. Sonra arabayı bizim yere çektim ve hala çalan telefonuma yöneldim.
· Mi: hayatım neredesin sen? Neden telefonunu açmıyorsun?
· Se: anne yarış için ısınıyordum.
· Mi: bak çok önemli bir sorunumuz var.
· Se: sana bir şey mi oldu?
· Mi: hayır? Ama şu an büroya gitmen gerekiyor. Sanırım acil bir müşterim varmış. Vanessa öyle söyledi.
· Se: benden yarışı bırakmamı isteme anne.
· Mi:hayatım lütfen.
· Se: Vanessa’ya söyle senin Paris’te olduğunu söylesin.
· Mi:denemiş ama geliyoruz deyip telefonu suratına kapamışlar.
· Se: saçmalık. Ben gidemem anne.
· Mi:hayatım sana güveniyorum. Hem başarılı oluran şimdiden avukatlık için ne kadar uygun olduğunu anlayacağız. Hem bunu bir nevi sınav gibi düşün. Sınav mı yoksa araba mı?
· Se: Vanessa’yla konuşacağım.
· Mi:güzel. Sonra telefonu kapattım ve annemin sekreteri olan Vanessa’yı aradım.
· Va: buyurun bayan Bennan.
· Se: bırak şu tarzı Vanessa. Her neyse kim geliyormuş?
· Va: adını bile alamadan kapattı bilmiyorum.
· Se: sen halledemez misin?
· Va: sanım önemli bir şey bayan Serena. Halledebileceğimi sanmıyorum.
· Se: sadece denesen.? Sonra beni ararsın eğer olmazsa.
· Va: annenizin kabul edeceğini sanmıyorum.
· Se iyi geliyorum. Umarım işleri çabuk biter.
· Va: bayan Serena geldiler.
· Se: oyala. On dakikaya geliyorum. Yarış bir saat sona başlayacaktı. Oraya hızlı varmak için yarış arabama atladım ve pistten çıkıp otoyola geçtim. tahmin ettiğim gibi on dakikada büroda oldum.
· Va: içerideler ve bu kılık da ne?
· Se: benim kıyafetlerim içeride mi?
· Va: evet kuru temizlemeden yeni almışım.
· Se: iyi. Bana parfümünü veri misin?
· Va: tabii.
· Se: ben giyineyim sen getirirsin. Sonra arkadaki odaya geçtim ve siyah kalem etek ve üzerine bir gömlek giydim. Hızlı olsun diye annemin bir parlatıcını sürdüm ve saçımı kalemle tutturup topuz yaptım. Sona Vanessa geldi ve bana parfümünü uzattı. Birkaç fıs sıktım.
· Va: bence biraz makyaj yapmalısınız. Bayan Serena.
· Se: kaybedecek bir dakikam bile yok.
· Va: bari saçınıza bir toka takın. Duymazdan geldim ve sonra büroya geçtim.
Se: geleceğinizden biraz önce haberim oldu kusura bakmayın baylar...
EEE İLK BÖLÜMÜ BEĞENDİNİZ Mİ? YORUMLAR LÜTFEN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CASTAWAY (Louis Tomlinson Fan Fiction)
Hayran KurguLouis Tomlinson'la yazdığım ilk Fan Fiction İYİ OKUMALAR :)