Nota autorului.Chestii neimportante.

304 8 1
                                    

 

Hei, lume! Eu sunt Gabriela, si e singura poveste pe care am scris-o..si unica pe care am publicat-o undeva, evident. Pentru cei pe care ii intereseaza cat de des voi posta noile capitole, adevarul e ca nici macar eu nu stiu. Depinde in functie de timpul meu si interesul vostru. ;)

Ca sa fie clar de pe acum, nu ma voi milogii niciodata pentru voturi, sau ce chestii se mai fac pe aici, pentru ca nu e genul meu. Daca va place, nu ezitati sa apasati orice buton vreti voi si care sa va faca sa va simtiti mai bine. :) Nu zic ca nu m-ar ajuta o distribuire si un vot  acolo din cand in cand, m-ar face sa ma simt mai bine si as fi mai motivata sa continui. Asta isi doreste toata lumea, nu? Putina atentie si apreciere.

In legatura cu cast-ul.. nu m-am gandit inca. Daca aveti idei in legatura cu asta, nu ezitati sa le impartasiti cu mine. Nu ma agit pentru ca e mai amuzant sa-ti imaginezi tu cum arata personajul, nu sa iti fie impus. Ma voi mai gandi, dar probabil voi lasa personajele principale fara reprezentant din lumea reala. Asa, ca sa fie mai incitant. Hmm..

Vizionare..sau citire, cum vreti, placuta! Sper sa savurati din plin povestea mea de dragoste nebuna. Adica povestea pe care am scris-o, nu a mea. :))

             Pupici ,

                                                                                                                        |Gabriela|

No fucking ideeaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum