4.Old habits are coming back.

125 7 0
                                    

Justin P.D.V.

-Ce dracu a fost asta? Spun incercand sa-mi stapanesc rasul. Doamne nu am mai ras asa de ceva timp.

-Asta numesc eu o tarfa cu atitudine. spune Larry scuturandu-si usor capul. Nu stiu de ce , dar m-am incordat usor cand a spus „tarfa”. Probabil e doar imaginatia mea.

-Doamne, dupa ce au fugit alea doua, a venit la mine si mi-a spus sa ma asigur ca sunt bine. Am ramas masca,dupa am inceput sa rad . O persoana care si-a batut joc in halul asta de curvele alea doua, sa aiba remuscari..asta e..a lasat Ryan propozitia in aer.

-Trebuie sa recunoasteti ca asta a fost al dracu de sexy. Spune Leo lingand o acadea dinaia curcubeu. Si de data asta m-am incordat. Ce dracu?

- Mai ales cand a lipit-o pe Stella de banca. Mi-a stat inima in loc pentru o secunda. A fost atat de rapida .Completeaza Louis .Trebuie sa recunosc. Pare destul de puternica.

- Sper sa fie la fel de puternica si in pat . Spune Larry, eu simtind cum imi fierbe sangele in vene.

-Nu! Ma trezasc spunand. Nu se atinge nimeni de ea. Ati inteles? Ridic eu tonul in asa fel de am lasat baietii pentru cateva momente fara cuvinte si fac un pas in fata in semn de aenintare.

- Ok Ok ! Ti-ai exprimat destul de clar punctul de vedere. Spune Larry si isi ridica mainile in semn de predare.

- V-am zis eu ca v-a fi interesant azi la scoala. Am spus urcandu-ma in ferrari-ul meu negru, ranjind in razele soarelui care se strecoara printre nori.

Scarlett P.O.V

Am intrat pe usa apartamentului meu dintr-un cartier cam rau famat cu mainile ocupate de sacosele grele de la magazinul din colt. Nu stiu daca am mentionat asta inainte, dar imi place mancarea. Mananc mai mult ca  un baiat, dar la cat de mult timp petrec la sala si la yoga, va asigur ca nu se pune nici macar un centimetru pe talia mea de viespe.

2 contraste. Sala de forta si yoga.Cine naiba le face pe abandoua? Eu.Nu inteleg cum de nu gandeste toata lumea ca mine.Trebuie sa fii puternic, dar si flexibil, pentru ca sincer, puterea mea fizica in fata unei matahale de bodyguard ar fi nesemnificativa. Probabil ca va ganditi de ce m-as lupta cu o garda de corp. Hmm..din mai multe considerente, iar majoritatea au elegatura cu Jack. Dupa ce a murit mama, mi-a facut o vizita si mi-a sugerat sa locuiesc cu el, dar a avut totusi si un avertisment..Mi-a spus in mare despre afacerea lui cu droguri si arme, cred. A ramas surprins cand a vazut ca nu incep sa tip si sa-l dau afara, sa chem politia sau sa incep sa plang. Cred ca v-ati dat seama pana acum ca nu sunt genul.

Si ca sa il las fara cuvinte, am fost de acord sa vin in Londra si sa il ajut in afaceri cum pot, cu conditia sa pot sa plec oricand.Stiu cum merg treburile astea cu „Intrii, numai iesi”. Nu e ca si cum am ceva de pierdut. Mai bine cu un mafiot ,decat cu Sam si Richard.

Mi-am cumparat apartamentul asta din banii mei, pentru ca nu am suportat niciodata sa depind de altii. M-as simtii ca o tarfa intretinuta. Mama a fost la fel, deasta a avut grija sa pot fii independenta. Normal ca locuiesc singura. Cateodata ma intreb cum ar fi sa ai o prietena cu care sa vorbesti, una care sa-ti asculte toate prostiile, si sa arate interesata chiar si atunci cand o enervezi la culme. Mda..vise. Ma trezesc dimineata si imi reamintesc ca  pot sa ma bazez numai pe mine.

Ma schimb in cele mai confortabile pijamele din lume: o pereche de pantaloni lungi verzi, hidosi as putea adauga, si un maieu alb, larg, nepurtand sutien, logic ; imi pun un craston cu cereale, da, cereale la 7 seara, si ma uit la Fetitele PowerPuff. Haha. V-am prins. Glumeam, doar. In realitate, ma uit la serialul Dexter, ca sa invat noi moduri de a ingrozii oamenii.

No fucking ideeaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum