1.Story of my life.

178 8 3
                                    

Eu sunt Scarlett.Pe scurt, Scar. Mda..suna ca naiba ,dar n-am ce-i face . E numele pe care mi l-a dat un jeg de om a.k.a. tata. Pufnesc numai cand ma gandesc la cuvantul care numai are niciun sens pentru mine de foarte mult timp. Jur,oamenii ca el ar trebui sa fie castrati.E vina sistemului. Mereu ,vina sistemului. Eu sunt rezultatul unei ratiuni stupide a guvernului care a decis ca violatorii au dreptul sa traiasca.

   Taratura asta cu drept de vot s-a imbatat la o petrecere la care era si mama si a profitat de ea lasand-o insarcinata cu mine.

Pff..Al treilea razboi mondial a inceput in forta atunci cand tatal mamei mele,un procuror renumit din   New York , a aflat de nenorocirea  care i-a patat reputatia.Subliniez,i-a patat reputatia. Jigodiei de bunica-miu nu i-a pasat ca fiisa a fost violata la o petrecere si a ramas gravida la 17 ani , ci era doar ingrijorat de ce va spune lumea despre el si familia lui perfecta.

   Cu toate astea, minunatul meu tata a decis ca mama sa ma pastreze,nu ca ar fi fost decizia lui de luat, si sa “o ajute” sa ma creasca. Asta, sau Richard (buni) il baga in puscarie.Nu cred ca poti sa stai prea mult  sa te gandesti daca esti in stare sa cresti un copil sa nu, daca cineva te ameninta cu ani grei de racoare. Accepti si gata.

 Evident ca am fost urata de toata lumea din prima secunda in care am respirat. Toata lumea ,exceptand-o pe mamica mea care ar fi fost in stare sa scoata ochii oricui  ma priveste mai mult de 5 secunde. Da..era feroce, se vede cu cine seman.

   Deci, Scarlett. Motivul pentru care barbatul cu care impart genele a ales acest nume ciudat este culoarea parului meu. Pentru cine nu stie, Scarlet inseamna stacojiu.Parul meu e rosu. Rosu, oameni buni.Rosu. Dupa ce ca eram atat de in plus in familia Curtis, mai eram si o ciudatetie a naturii cu parul rosu.Cine stie, poate-s irlandeza.

  Anii au trecut. Greu, foarte greu, dar eram fericita langa mami. Putea sa ma urasca toata populatia Terrei, nu ma interesa atat timp cat era langa mine. Pana intr-o zi, cand nu a mai fost.

    Zbura spre Europa cu afaceri, ca de,daca a facut familia de ras cu viata personala, macar cariera sa fie stralucita, dar nu s-a mai intors niciodata pentru ca avionul a ajuns pe fundul  Atlanticului din cauza unei afurisite de ciori care a intrat la motor. Sau pescarus  sau barza.. La dracu, putea sa fie si un elefant, dar nu schimba faptul ca a luat-o pe mama de langa mine. Important e faptul ca singura persoana care m-a iubit vreodata m-a parasit , m-a lasat singura . Eu eram mieluselul rosu inconjurat de lupi, in timp ce ea era ciobanescul care ma salva mereu. Asta e comparatia perfecta. M-a lasat singura intre lupi. In momentul in care am realizat asta, mielul s-a transformat in puma.

No fucking ideeaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum