Am spus-o. Eu chiar am spus-o. Nu ma asteptam sa recunosc asta in fata unor oameni pe care i-am cunoscut numai cu cateva ore inainte. Daca eram beata, mai ziceai..
Sunt proasta, sau sunt proasta? Of, de ce ma tot fofilez, cand ar trebui sa ma mandresc. Nu e o rusine faptul ca sunt virgina la 18 ani. E perfect normal. . . Da, aham, nici un comentariu de la voi, s-a inteles?
Poate ca nu e tocmai normal avand in vedere societatea in care traim, dar in caz ca nu v-ati prins, nici sa fi mana dreapta a unui mafiot nu e tocmai obisnuit, sau sa omori oameni sau sa ai parul rosu..
Deci ma pot mandrii cu faptul ca nu sunt o persoana normala. Iey..
- Nu te cred.
Ma trezesc la realitate cand il aud pe Ryan vorbind cu o fata serioasa. Niciunul nu radea. Ciudat. Acum sa fiu sincera, nici eu nu m-as fi crezut daca nu stiam sigur, dar asa reactii? Macar daca incepeau sa rada, dar ei nu. Stateau si se uitau de zici ca le-am spus ca sunt reincarnarea lui Elvis.
- Ai vrut adevarul.. Nu esti obligat sa il si crezi. Ii spun cu plictiseala in glas. Nimeni nu mai spunea nimic si simt nevoia sa intervin.
- Eu urmez. Invart sticla aia si se opreste in dreptul lui Justin. Aham, exact ca in filmele alea ridicole.
- Adevar.. sau provocare, Justin? Il intreb, ridicandu-mi o spranceana.
Ahh, incep sa ma enervez, pentru ca el doar sta acolo si se holbeaza la mine. Incerc sa-I atrag atentia, iar a doua oara cand ii rostesc numele pe un ton mai ridicat, pare sa realizeze ce se intampla.
- Ce? Intreaba el furios.
- Usurel, scupete. Ce te aprinzi asa? Te-am intrebat ce alegi.
- Nu iau provocari de la tine, papusa. Imi spune cu un zambet atat de fals incat arata ca o strambatura. Auch. Mi-a ranit orgoliul. Cum adica nu ia provocari de la mine? Ma intreb de ce era asa distras.
- Ce e Blake, ti-e frica sa nu te provoc sa-mi iei virginitatea? Sau sa te pun sa ma inveti chestii.. ca sunt mai neexperimentata, stii. Spun ultima parte cu o fata inocenta marca fetita de gradinita care cere inghetata.
Cum am putut sa spun asta? Nu numai ca am recunoscut ca sunt virgina, dar mai si fac glume pe seama asta.. cu Justin Blake. Lasand asta la o parte, expresia lui e memorabila. Nu ma gandisem pana sa vorbesc, ca de obicei, dar, studiindu-l mai bine, il cred in stare sa imi ia propunerea in serios si sa ma intinda in mijlocul cercului cu toata lumea in jurul nostru, aclamand daca se poate.
Hm.. e bine de stiut. Nu il provoca in gluma pe Justin. El e atat de prost, incat nu intelege sarcasmul. Notat.
De data asta, lumea nu a mai ramas muta. Au inceput toti sa rada si Alexis a propus chiar si sa ne dea o camera. Sper ca nu se referea totusi la dormitorul ei. Asta ar fi .. ciudat. Stai. Ar fi ciudat sa se refere la orice camera. Eu si Blake? Niciodata. Faptul ca inca sunt virgina nu inseamna ca astept printul neaparat, dar nici sa ma cobor la nivelul incepatorului nu vreau.
Probabil va intrebati cum s-a intamplat asta. Chestia cu virginitatea. Pai..nu spun ca nu au fost niste tentative, adica, arat cum arat, ce naiba. Nu spun ca sunt genul care are numai relatii cu pisici. Adica nu stiu asta, pentru ca nu am avut niciodata o relatie. Ce iesiri la film, ce cine romantine sau saruturi in fata casei in timp ce parintii dau drumul la stropitori in semn de “Gata cu mozoleala”..
Ar fi fost frumos, dar viata nu e asa simpla pentru toata lumea. A trebuit eu sa am un tata violator si o mama prea obsedata de cariera. Macar bunicii sa fi fost mai buni. Da' de unde atata? Richard.. e Richard, bosorog infumurat si rece, iar bunica, Simon, nu prea ma avea la inima. Ce tot zic? Nimeni nu ma avea la inima in afara de mama. Parintii lui Sam erau morti, aveam 2 matusi care locuiau in Europa si o pisica, care nu rata nici o ocazie sa ma zgarie. Cam asta era minunata mea familie.
CITEȘTI
No fucking ideea
Humor"In lumea mea, oamenii sunt rai. Ca sa supravietuiesc, trebuie sa ascund mieluselul speriat in spatele unei pume feroce si sa ma prefac convingator ca nimic nu ma afecteaza." - ea. "Viata e riscanta. Dragostea e periculoasa. Dar amandoua merita trai...