Ders bittikten sonra amfinin yolunu tuttum. Kulüp işini halletmem gerekiyordu. Mecburen yazılacaktım. Aslında Yalım'ın 'Görürsün' demesi üzerine iyice meraklanmıştım ve bir an önce "ne göreceksem" görmek istiyordum. Anfinin tam kapısını açtığımda içerden çıkanla çarpıştım. Bu sakarlığım çok fazla olmaya başlamıştı cidden. Önüme gelene çarpıyordum. Çıkandan özür dilemek için kafamı kaldırdığımda Yalım'ın siyah gözleriyle karşılaştım. Yok artık! Yine ONA çarpmıştım. Bide önüme gelene diyorum. Yalım'ın "Beni böyle etkileyemezsin" demesiyle kendime geldim. Evet bu çocuk beni sinir ediyordu. Sinirle "Etkilemeye çalışacağım en son insan sensin."dedim. "Hep öyle derler."dedi alayla. "Ama ben onlardan değilim,"dedim. "Şimdi önümden çekil!" "Sende bana emir verecek en son kişisin."dedi. "Aman ne kötü, çok üzüldüm şimdi..."dedim gözlerimi devirerek. Gözleri koyulaşmaya başlayınca "Tamam. Artık çekilir misin?"dedim bıkkınlıkla. "Kulüp işini hallettim."dedi ve kolunu kapının pervazına yasladı. Bu umursamaz tavırları beni deli ediyordu. "Ne yaptın?"diye sordum gözlerimi kısarsak. "Hem alkolik hemde kıtsın."dedi. Sinir kat sayım daha da yükselirken "bana hakaret etmekten vazgeç." dedim. "Bu sinir bozucu." Yalım derin bir nefes alıp "Sana sinirinin nasıl bozulup bozulmadığını sormadım. Şimdi kapalı olan o algılarını iyice aç ve beni dinle. Tekrar etmekten hoşlanmam."dedi. Sanki hoşlandığı birşey varmış gibi diye düşündüm içimden."Artık kulüptesin ve dönem sonu yapılacak olan oyunun ikinci başrolüsün."dedi doğal bir şeymiş gibi. "Sen ne dediğinin farkında mısın? Ne başrolü? Ne oyunu?"dedim peşpeşe. "Sözümü kesme."diye sert bir şekilde uyarınca susmak zorunda kaldım. "Provalar her Cumartesi ve okuldan sonra."diye ekledi. Şaka yapıyorsun demek istiyordum ama Yalım'ın şakanın 'ş'sini bile ağzına aldığını zannetmiyordum. Başıma resmen dert açmıştım. "Ben daha istekte bile bulunmadan hemen başrole aldılar? Hem suratımı bile gördüklerinden emin değilim."dedim aklıma gelerek." Benim yeteneğim olup olmadığını ben bile bilmiyorum ama bana başrolü veriyorlar!" "Ben isteyince olur."demesiyle ağzım beş karış açıldı. "Ne?!"dedim şaşırarak. "Çok soru soruyorsun..."dedi bıkkınlıkla. Doğru. Derin'e bağladım iki dakikada. "Bak bu son tamam mı? Kulüp başkanıyım,aynı zamanda birinci başrolüm. Senin anlayacağın ikinci başrolü ayarlamak zor olmadı. Şimdi soru sormayı bırak ve dersten sonra burda ol."dedi ve yanımdan geçip gitti. Arkasından baka kalırken düşündüm. Yalım'ın şuan resmen hayatının konuşmasını yaptığına emindim ama daha önemlisi Yalım ve ben. Başrol. Oyun. Kulüp başkanı. Bunların gerçek olması o kadar zor geliyordu ki,arkamdan biri çıkıp "Kameraya el salla"demesini bekliyordum. Hatta etrafta kamera aramaya bile yeltendim ama bu saçma düşünceyi hemen kafamdan atarak anfiden çıktım ve sınıfa ilerlemeye başladım. Sınıfa girdiğimde düşünmeden edemiyordum. Peki. Yalım bu başrol ve kulüp başkanlığına nasıl bulaşmıştı. Bulaşmıştı diyorum çünkü kendi isteğiyle olmadığına eminim. Onunla ilgili şeyler öğrendikçe,onu tanıma isteğim iyice artıyordu. Zil sesiyle kendime gelince sınıftan çıktım ve Derin'iaramaya koyuldum. Tabi ki Derin yine Uraz ile birlikte çıkışa ilerliyordu. Bende arkalarından hızlı hızlı yürümeye başladım ve onlara yetiştim. Derin beni görünce "Hadi gidiyoruz, Uraz bizi bırakacak."dedi Uraz'a bakıp sırıtarak. Bu gerçekten deliydi. "Ben gelmiyorum." Uraz kaşlarını çatarak bana baktı ve "Nasıl gelmiyorsun?"diye sordu. "Tiyatro kulübündeki oyunda başroldeyim."dedim gülümsemeye çalışarak. Derin şaşırarak "Nasıl?!"diye sordu. "Seçilmişim işte o yüzden hergün okuldan sonra ve Cumartesi günleri buradayım."dedim. "Yalımla işin zor."dedi Uraz. "Sen nerden biliyorsun?"diye sordum tek kaşımı kaldırarak. Gerçi sorum saçma olmuştu ama neyse. "Yalım'ın başrolde olduğunu,kendisine bir türlü partner beğenemediği için oyunun bu yıla sarktığı ve kulübün başkanı seçilmesiyle birlikte hatta bunların hepsinin nedeninin disiplin cezası olduğunu herkes biliyor."demesiyle ikinci şokumu yaşadım. Onlara arkamı dönerek yürümeye başladım. Demek Yalım disiplin cezasından dolayı bu işe bulaşmıştı. Buraya kadar tamamdı ama o zaman Yalım neden geçen yıldan beridir kimseyi beğenemediği başrole beni seçmişti?