Geceleriniz eskisi gibi güzel geçmiyo dimi? Eskisi gibi mutlu degilsiniz başınızi yaştıga koydugunuz an gözünüz tavana takılıyo bir sürü seneryo kuruyosunuz o tavanda. Ağladıgınız cok gece olacak. Yastıgınız yorganınız göz yaşınızla sırınsıklam olucak. O günleri bi siz bide yastıgınız yorganınız bilicek. Dısarda salak salak tek basınıza geziceksiniz. Artık sarkıların ritmini değil sözlerini dinlemeye başlıycaksınız. Her çalan şarkı. Her atılan adım. Her söylenen söz ulan her gördügün sevgili sana onu hatırlatacak. Dur dur acımasın yine canın bu yazdıklarımı canın acısın diye yazmıyorum. Terkmi edildin? Belki aldatıldın. Nefes alamadın dimi heryerde daraldın. Kendini nefes aliyim diye sokaga attın karsına el ele cıkan sevgililer sana onu hatırlattı sonra az daha ilerledin bi bank gördün. Evet evet onu ilk öptügün ilk elini tuttugun bank. Gözlerin doldu o bankı gorunce. Gittin saatlerce oturdun belki o bankta biliyorum agladın o bankta. Cekip gittin o banktan az daha ilerledin bi dükkan evet bi çiçekçi dükkanı. Ona burdan almıstın o cicegi. Naparsan yap nereye gidersen git cikmiyo dimi aklindan? Çok agladın dimi? Geçicek demiycem sana hicbirsey gecmiycek. Aylarda gecse yıllarda geçse bu acı bitmiycek. Ama alısıcaksın. Sana bunu tüm içtenliğimle söylüyorum alısıcaksın. Sana bi örnek veriyim. Kücük bi cocuksun top oynarken düsüyosun dizin yarılıyo kanıyo, çok acı veriyo deli gibi aglıyosun. Sonra aradan aylar geciyo o yara eskisi gibi acimiyo artik yada ne biliyim eskisi gibi kanamiyo hatta aklına bile gelmiyo ama dizine baktiginda o yarayı goruyosun. Eskisi kadar canını yakmasada kanamasada o yaranın orda oldugunu biliyosun buda öyle olucak inan bana gecmiycek ama alısıcaksın simdi sil o göz yaslarını etrafa bak. Gez toz eğlen. Top oynarken dizin yarıldı diye top oynamaktan vazgecme. Artık gece yastıga kafanı koydugunda bırak aklında o olmasın. Dinledigin her sarki onu hatirlatmasin biliyorum sevdin. Aşık oldun. Onsuz olmaz dedin ama oluyo. Zor oluyo ama oluyo. Simdi kulaklık tak. Son ses sakin bi şarkı aç ve bu kitabı kulaklıkla okumaya devam et. Sana daha cok yardimci olucak inan bana.
OKUNSUN DİYE DEĞİL,
DOKUNSUN DİYE YAZIYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENSİZ NEFESSİZ.
Randomkurulan o guzel hayaller varya onsuzda olucak sil o göz yaşlarını. Simdi tak bi kulaklık okumaya basla.