Daha körpecik genç bi cocuk arkadaşlarıyla yaptığı piknik planına giderken araba carpip vefat ediyo. Bi telefon geliyo ailesine. "Ben doktor ..... oglunuza araba carpti vefat etti" diyo. Evet evet kolayca söylüyo korkmadan sakınmadan. Aşk acısı cekiyosunuz dimi ölücem biticem onsuz yapamam diyosunuz. Peki ya hic evlat acısı yasadınızmı? veya ne biliyim onsuz yapamam kokusu olmadan duramam dediginiz birinin topragını sevmek zorunda kaldınızmı? Çok birsey degil sizden istedigim dusunun hayal edin. Hayatının baharında daha nice hayalleri olan gencecik bi cocuk bu hayata yumuyo gozlerini simdi birak bu kitabi okumayı iki dakika kitap dediklerimi hayal et. Kötü oluyosun dimi? Hicbirsey icin gec kalma diye bosuna demiyolar. Sarılmakmı istiyosun git sarıl azarlanmaktan korkma. Bağıra çagıra dansmı etmek istiyosun git yap milletin sana bakısını dikkate alma. Birinimi seviyosun git söyle bırak terslesin çekinme söyle. Evet evet sana diyorum. Git napmak istiyosan yap. Inan ne zaman noluca belli olmuyo. Bi bakarsin sarılmak icin can attigin insanın toprağına sarılmaktan başka hicbirsey yapamazsın. İste o zaman durur bu hayat gözünden akan damlaların haddi hesabı olmaz. Bu metinde senden isteyecegim tek birsey var hiçbirşey icin geç kalma olurmu hiçbirsey icin gec kalma...
HASTANE KORİDORLARİ İLAÇ DEĞİL, ACI KOKAR.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENSİZ NEFESSİZ.
Diversoskurulan o guzel hayaller varya onsuzda olucak sil o göz yaşlarını. Simdi tak bi kulaklık okumaya basla.