Jungkookie😘: Je to nejlepší kamarád z dětství
TaeHyung😘: Uff...já se lekl
Jungkookie😘: 😂❤
TaeHyung😘: Tak co no
Jungkookie😘: xddd...
TaeHyung😘: Jo a kdyby jsi chtěl tak ti s fyzikou můžu pomoct. Mám z ní samé jedničky.
Jungkookie😘: Jo byl bych jen rád
TaeHyung😘: Tak se někdy pak domluvíme, no nic jdu spát dobrou
Jungkookie😘: Dobrou Tae😊
Chvíli jsem po našem textování, byl ještě chvíli na mobilu a po chvíli jsem usnul.
Ráno
Vzbudí mě otravný zvuk budíku. Vypnu ho a ležím ještě chvíli v posteli. Po chvíli se, ale zvednu a jdu do koupelny si udělat ranní rutinu. Jak mám vše hotové, obleču se a kouknu se kolik je. Bylo 7:14. Jimin pro mně chodí kolem 25 tak mám ještě chvíli čas.
Sedl jsem si na gauč, zapnul mobil a prohlížel internet.
7:21
Z prohlížení internetu mě vyrušil zvonek. Vypnul jsem mobil a šel otevřít. Před dveřmi stál Jimin s nějakou holkou.
,,Už jsi tady, jenom si zajdu pro tašku" odpověděl jsem rychle a šel nahoru.
Abych upřesnil náš vztah (od Jimina a ode mně).
FlashBack
Seděl jsem pod stromem a brečel...ano brečel. Pokud byste se ptali proč. Nemám přátelé, nejsem nikde oblíbený, všichni mají někoho jenom JÁ NEMÁM NIKOHO. Rozbrečel jsem se naplno. Stáhl jsem si nohy k trupu a dal hlavu mezi kolena (snad chápeme) a brečel dál. Po chvíli mě přerušilo jemné klepání na rameno. Otočil jsem se a nademnou stál o trochu starší kluk než jsem já.
,,Proč brečíš, chlapče?" zeptal se svým pisklavým hláskem.
Byl jsem tak zoufalý tak jsem mu řekl všechno.
,,Nemám přátelé, všichni někoho mají jen já ne" řekl jsem ubrečeným hlasem.
,,Vždyť už máš" řekl a usmál se svým dlouhým úsměvem.
,,A koho prosimtě, nikoho" odpověděl jsem.
,,Máš teď mě a já jsem teď tvůj kamarád" řekl a díval se mi stále do očí.
,,Opravdu?" smrkl jsem a pohled mu oplatil.
,,Opravdu" řekl a objal mně.
Objetí jsem mu oplatil a takhle jsme byli ještě chvíli.
,,Jak se jmenuješ?" zeptal se sladce a utřel mi zbylé slzy.
,,Jungkook" řekl jsem už svým normálním hlasem.
,,Já jsem Jimin a odteď budu tvůj nejlepší kamarád" řekl, pustil mě ze svého objetí a zadíval se mi do očí, já jemu. Začal jsem brečet..ale štěstím že mám jeho.
,,Už nebreč a pojď králíčku" řekl, zvedl se a chytl mě za zápěstí a běžel k vesnici.
Poprvé jsem si našel kamaráda, který mě měl rád a já jeho. Byl jsem šťastný že někoho mám. Poprvé jsem si našel kamaráda, který mě měl rád a já jeho. Náš vztah se s ChimChimem, ano s ChimChimem, když já mám přezdívku on jí bude mít taky. Odběhli jsme, ale od tématu. S ChimChimem jsme spolu trávili hodně času. Každý den, i ve škole, ikdyž on byl B a já A, tak jsme za sebou chodili i o přestávce. Děti se mi přestali posmívat, že už nikoho nemám a neřešili mě.
Byl jsem šťastný, měl jsem jen jeho on jen mě, ale věděl jsem, že to někdy skončí.
Já jsem ho miloval. Od prvního pohledu jsem věděl, že nás dal k sobě osud. Stali se někdy nějaké incidenty, že na mě spadl a chvíli jsme se na sebe dívali a tak dále..., ale on nevěděl, že jsem gay. Nemá je rád, nesnáší je,hnusí se mu a to mě nejvíce mrzí, ale co s tím nadělám. Pak jsem to tedy vzdal a řekl že už se nikdy nezamiluju, ale přišel Tae. Není to jako že nejsem rád, že jsem ho potkal, ale je to jiné. Nikdo neví že jsem gay jediný kdo to ví je Tae ale s ním to je oboustrané tak je to v pohodě, ale po dlouhých letech co jsme s Jiminem spolu kamarádi jsem mu to ještě neřekl...
The End FlashBackDoběhl jsem do pokoje, vzal jsem si tašku a chtěl jít zpátky ...vím že se to nemá dělat, ale stalo se. Odpouslouchával jsem jejich konverzaci.
,,Jiminie?" řekla dívka slizkým hlasem. Nemám ji rád a nikdy nebudu.
,,Ano, Chanmi?" odpověděl Jimin sladce, bohužel na ní.
,,Nechci tu čekat, pojď už do školy" řekla ta svi-,Chanmi.
,,Klidně běž já tu počkám" řekl a mi srdce štěstím poskočilo. To je můj Jiminie, ale počkat vždyť mám Taeho.
...
Další kapitola kterou jste si hodně vyžádaly..xdd
Jo a zapomněla jsem poděkovat za překročení 1k přečtení jste nejlepší. Nechápala jsem to myslela jsem že ta kniha nebude nikoho, ale právě naopak děkuju moooooc. Tak zase u další kapitoly.
Verča
ČTEŠ
I Love U.
FanfictionMiluju oba dva. TAE- můj přítel JIMIN- nejlepší kamarád už od dětství Koho si Jungkook vybere? Kdo si ukradne Jungkookovo srdce?