×16×

54 4 0
                                    

Probudil jsem se a chtěl jsem obejmout Taeho, ale nikdo tam nebyl. Podíval jsem po celém pokoji. Po chvíli jsem si všiml položeného papírku na nočním stolku.

Šel jsem nakoupit, za chvíli jsem tu.

Tae

Oddychl jsem si a chtěl se zvednout, ale vzpomněl si na tu nohu. ,,Aspoň udělám snídani, když šel Tae do obchodu" řekl jsem odhodlaným hlasem a začal se zvedat.

Taeho pohled

,,452 kč prosím" řekla na mě milá prodavačka. Já ji peníze dal do ruky a vzal nákup. Po cestě ke Kookiemu jsem poslouchal hudbu a viděl na proti sobě kluka, který měl stejnou školní umiformu jako má Kookie. 

,,Prosímtě znáš Jeona Jungkooka?" zeptám se blonďatého kluka.

,,Hm jo proč?" odpoví kluk lehce pisklavým hlasem.

,,Řekni prosimtě ve škole že nepřijde" 

,,Jo dobře a můžu se zeptat proč nepřijde" zeptá se a koukne se na mě.

,,Zakopl o roh gauče a má naraženou nohu, bude doma do konce týdne možná i později uvidíme jak se bude noha hojit" Povzdychnu si sklopím hlavu.

,,Aha a ty jsi jinak kdo jestli se můžu zeptat" lehce se usměje. Podívám se na hodinky a je 7:55.

,,Promiň, ale už bys měl jít jinak to nestihneš do školy" kouknu na něho. Koukne se na hodinky a málem mu oči vypadly z důlku. 

,,Díky, tak ahoj" Rozběhne se a zamává mi. 

,,Jo a jmenuju se Tae" zařvu na něho a zamávám mu. Vyrazím už pomalu domů, Kookie už bude vzhůru.

...

Taaakže...
Nejprve se omlouvám za svoji neaktivitu, ale známe už je škole a hlavně učení že. Kluka s blonďatými vlasy poznáme v dalším díle.

Annyeong!

Verča

I Love U.Kde žijí příběhy. Začni objevovat