Vešel jsem do obýváku a opřel se mezi dveře a kouknul se na Kookieho.
,,Co tak na mě čučíš, jsem snad nějaký film" pousmál se a zvedl se z gauče.
,,Nejsi, ale kdybys byl díval bych se na tebe každý den" Kookie se jen začervenal a šel mým směrem.
,,Už vás nebolí noha pane Jeone?" řekl jsem stále upřeným pohledem na něho.
,,Už ani ne pane Kime" přišel ke mně a přitiskl mě ke zdi a začal mě líbat. Hned jsem začal pracovat.
Otočil jsem naše pozice a skousl jsem Kookiemu ret. Tím mi umožnil se dostat do jeho pusinky. Jazykem jsem projel každé místečko v jeho pusince. Začala válka jazyků. Samozřejmě že jsem vyhrál. Po chvíli jsme se od sebe museli odtrhnout kvůli kyslíku. Kookie se na mě podíval nejvíc sexy pohledem, bez přemýšlení jsem ho vzal a šel směrem ložnice.
Hodil, teda položil jsem ho na postel a sedl si na něho obkročmo. Když jsem ho, ale začal líbat hned mě pod sebe povalil. Prohrábnul jsem mu vlasy a chvíli si s nimi hrál mezitím co jsme se líbali. Začal mě pomalu svlékat. Prohodil jsem naše pozice a tričko si sundal sám. Kouknul jsem se na to stvořeníčko pod sebou.
Oči plné chtíče.
Plné rty.,,Tae já to ale nikdy...nedělal" řekne.
,,Chceš slyšet tajemství?" Kookie jen kývne.
,,Já taky ne" s udivem se na mě podíval.
Sundal jsem mu tričko a prohlédl si ho. Hora svalů. Začal jsem ho líbat. Začal jsem dělat mokrou cestičku. Přes krk. Kolem každé bradavky a pak ji i skousnul. Pak i kolem každého svalu, mezitím jsem mu začal stahovat kalhoty i s boxerkami. Cestičku jsem nepřerušoval a dojel až k jeho podbříšku. Tam skočil a dal si do pusy jeho nemalý penis. Začal jsem pumpovat směrem nahoru a dolů.
,,Ta-ach, Tae- achh o m-m-můj aaach bože" užíval jsem si jeho vzdychy. Bylo to jako droga.
,,Ta-a-a-e já u-už achh b-b-bud-d-du ACHH" s posledním hlasitým vzdychem se udělal do mé pusinky. Já vše ihned spolykal a olízl si rty od zbylého spermatu. Vydýchával prožitý orgasmus a já se na něho díval způsobem ,,Super, ale já se chci taky udělat".
Nečekaně mě pod sebe povalil a sundal mi kalhoty pak hned i boxerky. Prohlédl si mně.
,,Tae to nemyslíš vážně" řekne dívající se na můj úd.
,,Co?" nechápavě se zeptám.
,,To se do mně nevleze" usměju se na něho.
,,Udělám to tak aby tě to nebolelo" hned na to co to dořeknu si ho nasměruju tak ať je ke mně zády.
,,Slibuješ?" zeptá se.
,,Slibuju" řeknu a strčím do něho jeden prst. Po chvíli strčím i druhý, pak i třetí. Začnu je od sebe jemně roztahovat a pokračuju hlouběji.
,,Tae hmm, já u-" vytáhnu z něho prsty a nasměruju svůj úd k jeho vstupu. Nejprve se trochu o něho otřu.
,,Teď se Kookie uvolni" hned po dořeknutí začnu do něho pronikat. Kookiemu začne pomalu brečet. Přestanu.
,,Tae to strašně bolí" řekne mi Kookie ubrečeným hlasem.
,,Kookie, víš od té doby co jsme si začli psát jsi mi přišel hrozně fajn, ale nedal jsem to na sobě znát" začal jsem ho uklidňovat slovy a Kookie se kolem začal pomalu roztahovat. Uvolnil se tak jsem pomalu do něj začal pronikat.
,,Jednou jak jsme byli spolu venku v tom parku.. V té době ses mi už líbil, byl jsi takový nevinný. Byl jsi krásnější než jsem čekal. Nějakým tím časem co jsme si spolu psali jsi mi přirostl nějak k srdíčku. Pak jak jsem byl u tebe. V té době jsem k tobě něco cítil. Nevím co to bylo, ale pak jsem zjistil že tě MILUJU" s posledním slovem jsem přirazil. Začal jsem přirážet silněji a hlouběji. Po chvíli jsem našel jeho místečko a začal přirážet.
,,Rychleji ACHH" uposlechl jsem ho a začal přidávat na tempu. Začal jsem mu pak i se stejným tempem honit. Blížili jsme se ke konci.
,,Tae j-j-já u-u-už b-b-budu" s posledním přírazem jsme se oba udělali. Kookie se hned kolem mě stáhl. Chvíli jsem, ještě přirážel. Vylezl jsem z něho a vydýchával prožitý orgasmus.
,,To bylo..dokonalé" řekl Kookie a políbil mně. Polibky jsem mu začal oplácet. Po chvíli jsem se od sebe odtrhli. Lehli si, já nás přikryl peřinou.
,,Dobrou lásko" řekl Kookie.
,,Dobrou bobiku" řekl jsem.
...
Další kapitola...
konečně jsem se k tomu dokopalaA co jinak jak si užíváte prázdniny?
Uvidíme se u další kapitoly
Zatím...❤❤
ČTEŠ
I Love U.
FanfictionMiluju oba dva. TAE- můj přítel JIMIN- nejlepší kamarád už od dětství Koho si Jungkook vybere? Kdo si ukradne Jungkookovo srdce?