Koukne se hluboce do mých očí a přiblíží se, až ucítím jeho dech na mých rtech. Tae stále dívajíc se na mé oči sjede pohledem na mé rty. Já sjedu pohledem na jeho rty a skousnu si ret. Tae si toho všimne a šibalsky se usměje.
Proč musí být tak přitažlivý? On je taaak sexy. To by krásně přirážel. Jeone Jungkooku přestaň myslet na takové úchylnosti. Takového se ani neznám. Tae.. za to Tae může, nakazil mě úchylnostmi. No, ale je to hezká představa, to se musí uznat.
Svůj pohled zase upře na mé oči a já na jeho. Krásné hnědé oříšky. Nemáš Kookie náhodou hlad. Přestaň myslet na jídlo.
Z jeho očí jsem poznal, že přemýšlí. Asi si to rozmyslel.
,,Kookie?" zeptá se a odtáhne se.
,,hm?" zeptám se a dám se do normálního stavu. Možná mi teď narostl stan v kalhotách, ale jen možná a myslím že nejsem sám.
,,Chci se jen zeptat na to přespání kde budu spát já?" zeptá se a lehce se usměje.
,,No můžeš na gauči nebo u mě, ale v moji posteli se nejlépe spí. Jak chceš" řeknu a spozoruju na Taeho že přemýšlí.
,,A kde by jsi spal ty?" zeptá se.
,,Ve svoji s tebou. Mám manželskou." trochu se usměju.
,,ahaa" řekne a podrbe se na zátílku.
,,Tae?" zeptám se.
,,Ano?" zeptá se.
,,Nechceš udělat jídlo mám hlad" zeptám se prosebně.
,,Taky mám hlad" odpoví a mě zakručí v břiše.
,,Jenom si zajdu na záchod čekej, hned jsem zpět" ani nestačím nějak zareagovat a už je pryč.
Sednu si zpět na gauč a začnu přemýšlet nad tím co se tu teď stalo, nebo nestalo. Z mého přemýšlení mě, ale něco vyruší.
,,Ohh Jungkookie" vzdychne Tae směrem od záchodu. Já se jen uchechtnu. Tak aspoň vím, že nejsem sám. Vzdychy budou ještě pokračovat, až uslyším spláchnutí a otevření dveří. Tak si vyřešil problémek. No a co, ale teď můj problémek ještě zhoršil. Díky Tae.
,,Uděláme si to jídlo?" zeptám se.
,,Jojo" řekne, přijde ke mně a zvedne mě do náruče a jde semnou do kuchyně.
...
Po dlouhém vaření, pečení či co to bylo jsme se najedli, dali vše do myčky a zapli. Bylo už docela pozdě, tak mě Tae odnesl do postele kde si taky lehl.
,,Chutnalo?" zeptal jsem se a koukl na něj.
,,Jo" odpoví Tae zahleděný do zdi.
,,Co?" nadzvednu obočí.
,,Bylo to výborné. Uvařil jsi dobře zajdo" pousměje se koukne na mě.
,,Jak jsi mi to řekl?" zeptám se.
,,Zajdo" řekne znova a ukáže své krásné zoubky.
,,Aliene" řeknu a u toho se usměju. Tae se uchechtne a přitáhne si mě k sobě.
,,Kookie?" zeptá se po chvílí.
,,Ano?" otočím se na něho.
,,Mám tě rád" řekne a silně mě obejme. Abych řekl pravdu, tohle jsem vůbec nečekal.
ČTEŠ
I Love U.
FanfictionMiluju oba dva. TAE- můj přítel JIMIN- nejlepší kamarád už od dětství Koho si Jungkook vybere? Kdo si ukradne Jungkookovo srdce?