×20×

57 4 1
                                    

Jungkook's pov

Zbudím se a chci se kouknout na Taeho, ale ten nikde. Vylezu s postele a chci jít do obýváku. Uslyším zpěv, který se ozývá s kuchyně. Ucítím i příjemnou vůni.

 Vejdu do kuchyně a uvidím, jak Tae se sluchátkama na uších vaří oběd jen v boxerkách a vrtí zadkem do rytmu asi té písně. Usměju se tomu a přijdu pomalu zezadu k němu. Zmáčknu mu zadek a on nečekaně povyskočí. Hned se otočí a sundá si sluchátka. 

,,Dobré ráno lásko" řeknu a políbím ho. 

,,Dobré Kookie" řekne a roztomile se usměje. 

,,Co tu kuchtíš?" zeptám se a položím si hlavu na jeho rameno.

,,Vařím ramen" řekne a zamíchá nudle.

,,Chceš nějak pomoct?" zeptám se a dlouze ho políbím na krk. Jen se ošije.

Svoje ruce lehce obtočím kolem jeho pasu a přitisknu se na něho zezadu. 

,,Kurva Kooku to jsi rovnou mohl říct, že ten oběd nemám dělat" řekne, vypne sporák a obejme mě. Automaticky mu obtočím nohy kolem pasu. Donese mě ke stolu. 

,,Vždyť jsme tady chtěli obědvat" podívám se mu do očí. 

,,Máme oba hlad. Tak se jdem najíst" zasměju se tomu a hned se ohnu přes stůl. Sundá mi boxerky a pak i sobě. 

Strčí do mě dva prsty a začne s nimi různě roztahovat. Začnu vzdychat. Po chvíli přidá i třetí. Po chvíli je vyndá a otře se penisem o můj vstup. Pomalu ho pak do mě vsunul. Počkal, až si chvilku zvyknu, pak začal silně přirážet. Vzdychal jsem tak rychle, že jsem se pomalu začal dusit.

,,O můj bože Tae" vzdychnul jsem a schválně jeho jméno řekl víc nahlas. 

,,Z-za ch-chvíl-li b-" přerušil nás zvonek. 

,,Kurva kdo to může být?" stále nepřestával. Zase někdo zazvonil. 

,,Tae vylez ze mně, půjdu otevřít" řeknu se a chci se zvednout, Tae mě zpátky přitiskne.

,,Kookie promiň, ale teď máme zrovna něco rozdělanýho a odmítám tě pustit" řekne Tae. 

,,Kurva Tae pusť mě jdu otevřít!" řeknu naštvaně. 

,,Ne!" stojí si za svým.

,,Tae..prosím" poprosím.

,,Jak chceš!" řekne naštvaně, vyleze ze mě a poběží nahoru. Rychle poběžím ke dveřím, ale počkat, počkat, počkat. VŽDYŤ JSEM ÚPLNĚ NAHEJ. Půjdu ke dveřím. 

,,Kdo je u dveří?" zařvu.

,,To jsem já, Jimin" řekne potichu. Uff.

,,Jiminie počkej jenom se obleču" řeknu.

,,Nemusíš, jen jsem se tě chtěl na něco zept-" přeruším ho.

,,To jsi nemohl napsat?" vyhrknu na něho.

,,Psal jsem, ale neodepisoval jsi. Tak jsem si řekl že za tebou půjdu. Stejně si nic nedělal, nebo jo?" řekl. Jo dělal. Tae mě šukal a kurva bylo to výborný.

,,Ne. No, na co ses chtěl zeptat?" zeptám se.

,,Učitelka se mně dneska ptala kdy přijdeš" odpoví.

,,Hmm. Jaký je dneska den?"zeptám se.

,,Čtvrtek" Cože už?

,,Řekni ji, že přijdu v pondělí" řeknu.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 28, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

I Love U.Kde žijí příběhy. Začni objevovat