P R O M O

32.7K 964 69
                                    

The Mama Special
&
Raya Edition

– promo –

Several years ago..

Kini Iman dan Ilham sudah meningkat usia. Anak-anak yang dulunya kecil kecil belaka, kini sudah meningkat dewasa.

Cara mereka tetap sama. Yang nakal, masih nakal. Yang pendiam, masih berdiam. Yang banyak mulut, masih banyak mulut.

Semua itu mewarnai kehidupan keluarga mereka. Usik nakal, tangisan, jeritan menjadi penghibur hati. Kerenah setiap seorang yang berbeza. Kadang pusing mama papa dibuatnya.

Dan,

Ada kejutan menanti anda !

"Mama, Amni mana?"

"Dah tidur kat atas. Jangan kacau dia, baru habis mengamuk."

"Lah kenapa mengamuk ?"

"Biasalah tak daoat ikut abang long."

Siapakah Amni ?

Tiada lagi Ayra si Puteri tunggal dan Aiden si bongsu. Mandat tersebut dirampas oleh seseorang yang hadir tanpa diduga.

MUAHAHAHA  *gelak jahat*

Nak tahu ?
Sila tunggu.

∆T h e  M a m a  S p e c i a l ∆

"Ni kakak keluarkan barang-barang ni nak masak apa ?" Soal Iman apabila mendapati bahan masakan banyak tersusun di atas kaunter.

"Kakak nak buat spaghetti dengan meatballs." Ujar Ayra teruja.

∆ T h e  M a m a  S p e c i a l ∆

"Buat apa ?" Kedengaran suara garau milik abang long menyoal.

"Masak lah." Dia kembali menyambung gaul daging.

"I won't ask kalau jawapan dia masak, abang tahu lah kakak masak." Balas Aidan tenang.

"Dah abang tanya buat apa kan? So the answer is masak. Yes, I'm cooking right now."

"Okay, masak apa tuuuu adik ku cayang ?" Soal Aidan dengan 'nganjenk' sikit sambil buat rolling eyes.

∆ T h e  M a m a  S p e c i a l ∆

"Aiden baca doa." Arah Ilham.

"Doa apa pa ?" Soal Aiden bingung dengan mata sepet baru bangun tidur.

"Auch !" Aiden mengaduh. Dijeling Adrell yang memukul kepala dia tadi.

"Doa makan la, apa lagi."

"Engkau ni confirm mamai"

"Ouh, haha. Bismillah..."

∆ The Mama Puasa & Raya ∆

Stay tuned   |


All Rights Reserved

©MerlinaKhan2018

The Mama [Special]✅Where stories live. Discover now