6.,, Poslouchej, Piráte. "

1.3K 86 9
                                    

Vzbudili mě paprsky šimrající mou tvář. Trochu jsem se zavrtěla a tím zaznamenala ruku přehozenou přes můj pas. Nejdříve jsem byla zmatená, ale poté jsem si vzpomněla na včerejší noc a musela se pousmát.
,, Dobré ráno, lásko. "ozval se za mnou rozespalý hlas.
,, Dobré ráno." řekla jsem a otočila se k němu čelem.
,, Lituješ toho? "zeptal se.
,, Ne, ty toho Lituješ?" zeptala jsem se trochu zklamaně.
,, Samozřejmě, že ne. Bál jsem se, že toho Lituješ ty. Jsi mladá, je ti dvacet a mě je třicet tři. Jsem pro tebe starý."řekl a se smutným pohledem mě pohladil po tváři. Věnoval mi polibek na čelo.
,, Měl bych tě nechat jít." šeptl a zahleděl se mi do očí.
,,Nechceš se mnou být kvůli tomu, že jsem o třináct let mladší? Opustíš mě?"řekla jsem a z oka mi vytekla jedna zatoulaná slzička a stekla na tmavě modrý polštář.
,,Ne, nemůžu tě ztratit. Nikdy tě neopustím. " řekl a začala mě líbat. Naše polibky pomalu nabíraly na intenzitě. Stále jsme na sobě neměli ani jediný kousek oblečení. Sedla jsem si na něj obkročmo s líbala ho na krku. Potichu mi vzdychl do ucha.
,, Druhé kolo?" zevrněla jsem mu do ucha a skousla mu ušní lalůček.
Trhaně se nadechl.
,, To zní moc dobře." řekl a povalil mě pod sebe.

,, Dneska musím do jedné základní školy na nějakou besedu o superhrdinech nebo co, tak mě napadlo, jestli bys nechtěla jít se mnou." řekl Tony, když jsme jedli naši pozdní snídani a napil se své kávy.
,, Proč ne, v kolik? " řekla jsem nezaujatě a zamíchala svůj černý čaj, ze kterého jsem se poté napila.
,, To jsem rád, nechtěl jsem tam jít sám. " řekl a mile se na mě usmál.
,, Pane, je tady ředitel Fury. '' řekl Jarvis a Tony naštvaně zavrčel.
,, Tak mu řekni, že nejsem doma." odvětil naštvaným hlasem a rozhněvaně položil hrneček s kávou na stůl. Ten s hlasitým bouchnutí dopadl a pár kapiček kávy přistálo na hladkém povrchu stolu mahagonové barvy.
,, Promiň." řekl Tony a pohladil mi ruku, když jsem se lekla při střetnutí hrnečku se stolem.
,, V pořádku." mile jsem se usmála.
Úsměv mi oplatil.
,, Starku! " uslyšela jsem křik z vedlejší místnosti.
,, Co chceš Fury?" zeptal se rozmrzele Tony.
,, Chci s vámi probrat další misi. A kdo je tohle, vaše děvka? " naštvaně jsem se zvedla a přešla k muži, jenž do téhle chvíle stál za mnou.
,, Tak poslouchej piráte. Přísahám, že jestli mě ještě někdy nazvete děvkou nebo jinou urážkou tohoto typu, budete nosit brýle s černými skly a před sebou budete bouchat slepeckou holí. '' s těmito slovy jsem odešla do Tonyho ložnice.

Osud To Tak Chtěl||Tony Stark[CZ] Kde žijí příběhy. Začni objevovat