,, Spomal zlato. "zakřičela se smíchem Faith na svou tříletou dcerku.
,, Jen ji nech, až spadne a odře si kolena, pochopí." řekl její manžel a tiše se zasmál.
,, Nezajdeme na zmrzlinu? "zeptala se Faith, když zahlédla na protější straně silnice zmrzlinový stánek.
,, Joooo, mami." ozvala se nadšeně malá holčička, která nyní držela svou maminku pevně za levou ruku.
,, To by jsme mohly. Jakou si dáte? Mezitím si sedněte, zajdu tam. "nabídl se Tony.
,, Vanilkovou." řekli obě dvě jednohlasně.
,, Čekal jsem to. "řekl a rozešel se ke stánku se zmrzlinou. Jeho žena i dcera si mezitím sedli na blízkou lavičku,kterou stinily velké lípy.
,, Maminko?" zeptala se malá brunetka a upřela na svou matku svá zvědavá očka.
,, Ano? "
,, Co dělá bratříček v břísku? Má si tam s kým hrát? "zeptala se.
,, Spinká, nabírá sílu, aby si pak mohl hrát s tebou." řekla důležitě Faith a pohladila dívenku po dlouhých vláskách.
,, Slyší nás? "zeptala se znovu.
,, Samozřejmě, řekni mu něco." pobídla svou dceru.
,, Ahoj, jsem tvoje sestřička. Už se těším, až se vzbudíš. Určitě budeš moooc krásný. Všechno tě naučím. Budu tě vždycky ochraňovat a starat se o tebe. Budu ti pomáhat a budu tě v noci hlídat, aby ti nic neudělali bubáci. Mám tě ráda. "dořekla a dala na skoro osmiměsíční bříško malou pusinku.
,, Řekla jsem něco špatně? Proč pláčeš?"zeptala se se strachem.
,,Řekla jsi to moc krásně, proto maminka pláče." usmál se Tony, který slyšel celý její monolog a usmál se.
,, Co by se stalo, kdyby jste se nikdy nepoznaly? "zeptala se znovu dívenka.
,, To by se nestalo, museli jsme se poznat." řekl s klidem její tatínek.
,, Jakto, že museli? "
,, Osud to tak chtěl." odpověděl a podal jí zmrzlinu.
,, Mám vás ráda mami a tati. "řekla s uvěznila je ve velkém, laskavém, rodinném objetí.
,, My tebe taky." řekli jednohlasně a pustili se do jezení jejich vytoužené zmrzliny.
ČTEŠ
Osud To Tak Chtěl||Tony Stark[CZ]
Novela JuvenilStane se nehoda. Nehoda, při které ji zemře poslední žijící příbuzný. On u toho bude a rozhodne se, si ji vzít k sobě domů. Jak nakonec dopadne vztah mezi nimi? Budou přátelé, nebo něco víc?