9.,, Škoda, Že Nejsi Člověk... "

1.1K 74 4
                                    

,, Vítejte, zdravím vás slečno Stone, pane Starku. '' pozdravil nás Jarvis.
,, Ahoj Jarvisi. Jak se máš? "řekla jsem a zeptala se ho na typickou komunikační otázku.
,, Mám se dobře slečno jak se máte vy?" odpověděl a já si před další větou sundala ze zad Tonyho sako a přehodila ho přes židli, na kterou jsem se poté usadila a sundala si lodičky.
,, Až na to, že jsem unavená tak úžasně. A Jarvisi, tykej mi. Pro tebe jsem Faith." řekla jsem a z lednice si vytáhla láhev vody, kterou jsem otevřela s napila se.
,, Dobře Faith. Na únavu pomáhá spánek, sladkosti a káva." řekl mi Jarvis a já se usmála.
,, Děkuji Jarvisi. Nejspíš uskutečním ten spánek. "řekla jsem a Tony mě celou dobu udiveně pozoroval.
,, Nejlépe se usíná v objetí osoby, kterou milujete. " řekl znovu Jarvis a já se usmála na Tonyho.
,, Je škoda že nejsi člověk Jarvisi. Byly by z nás nejlepší přátelé. "řekla jsem.
,, To bych si moc přál Faith. Mám tě rád, jsi moc milá osoba. " řekl a Tony vykulil překvapeně oči.
,, Taky tě mám ráda Jarve. "řekla jsem a poté náš rozhovor s Jarvisem skončil. Tony mě stále s neskrývaným překvapením pozoroval.
,, Co?" zeptala jsem se nechápavě a sedla si na kuchyňskou linku.
Přešel ke mě a stoupl si mezi mé nohy. Chytl mě za pas.
,, Ty jsi přiměla Jarvise cítit pocity. Nikdy nikomu neřekl že se má dobře, řekl vždycky jen, že je robot a nemá city. Tobě dokonce i řekl, že tě má rád. Děláš mi z robota gaye. "řekl, opřel si čelo o mé a společně jsme se zasmáli.
,, Miluji tě, nevím co bych bez tebe dělal." řekl a dal mi malou pusinku na nos.
,, Taky tě miluji Tony. "řekla jsem naoplátku já a vtiskla mu polibek na jeho rozpálené rty. Polibek mi oplatil a jeho ruka zabloudila pod mé černé tílko. Neměla jsem pod ním podprsenku a tak za chvíli v ruce držel mé prso. Vzdychla jsem mu do úst.
,, Navrhuji vám postel." ozval se znovu Jarvis, čemuž jsem se zasmála.
,, Ještě cekni a daruji tě do kroužku pro mladé techniky." řekl Tony a odnesl mě do ložnice.

Osud To Tak Chtěl||Tony Stark[CZ] Kde žijí příběhy. Začni objevovat