,, Tony? " volala jsem na Tonyho, když jsem se v ložnici dívala na televizi a Tony v kuchyni připravoval jídlo.
Přiběhl za mnou a vyděšeně se koukal.
,, Stalo se něco? Je malá v pohodě?" zeptal se vystrašeně a sedl si vedle mě na postel. Ano, je to stoprocentní. Budeme mít miminko.
,,Zlato,všechno je v pořádku. Jen jsem se chtěla zeptat, jestli dnes ještě někam půjdeme. Jinak jak víš, že je to holka? '' řekla jsem nechápavě a chytila ho za ruku.
,, Dnes už bych nikam nechodil. Mám jahody v čokoládě, ovoce, zeleninu, dort a čokoládu. Mám taky šampaňské, doktor říkal že ho můžeš, tak si uděláme pěkný večer. Vím, že to bude holka. Bude to princezna. Tatínkova malá holčička. "řekl, zadíval se na mé čtyř měsíční bříško a pohladil ho svou dlaní.
,, Dobře, jsem ráda že tě mám." usmála jsem se a políbila ho. Usmál se do polibku.
,, Čekej tady, zajdu pro to jídlo a pak už budu jen s tebou. '' řekl usmál se a mířil ven z ložnice.
,, Neboj, nikam nepůjdu." křikla jsem na něj ještě se smíchem, když vyšel ze dveří ložnice. Odpovědí mi byl jen jeho vzdálený smích.,, Lásko?" zeptal se mě po půlhodině papání různých dobrot.
,, Ano? "
,, Už jsi přemýšlela nad jménem?" zeptal se.
,, Vlastně ano. Napadlo mě, že by se mohla jmenovat Maria." řekla jsem a svůj pohled obrátila na Tonyho, ležícího v mém klíně. Rychle se posadil a nevěřícně mi hleděl do očí.
,,To bys udělala?Vážně bys jí dala jméno po mé matce? " zeptal se nevěřícně a já mohla vidět, jak se mu v očích zaleskly slzy.
,,Samozřejmě lásko. Bude to naše malá Maria Stark." řekla jsem a něžně ho políbila na rty.
,, Mám pro tebe překvapení. "řekl, vytáhl mě na nohy a vedl mě přes celý byt až na obrovskou terasu. Všude byli svíčky a růže.
,, Tak proto jsi tak dlouho připravoval to jídlo. "řekla jsem a dojatě se usmála. Byla to krása. V dálce šla vidět jen zářivá světýlka osvětlených domů a pouličních lamp. Ze zamyšlení mě probudilo Tonyho odkašlání. Otočila jsem se a uviděla Tonyho klečet na jednom koleni se sametovou krabičkou v ruce.
,, O můj bože. "řekla jsem a zakryla si dlaní pusu.
,, Miluji tě od chvíle, co jsem tě poznal. Jsi krásná, hodná a milující žena. Nedovedu si bez tebe život už ani představit. Jsi to nejlepší,co mě v životě potkalo. Jsem si jistý, že s tebou a tím prckem, kterého ochraňuješ pod srdcem chci strávit celý zbytek života.
Vezmeš si mě? " řekl a po tváři mu stekla jedna malá slzička. Po ní hned další a další.
,, Ano, Ano, Ano." řekla jsem a klekla si na kolena k němu. Nandal mi na prst prstýnek a políbil mě. Klečeli jsme tam na zemi spolu ve společném objetí ještě dalších pár minut. Poté jsme šli s pocitem nového zasnoubení spát.
ČTEŠ
Osud To Tak Chtěl||Tony Stark[CZ]
Novela JuvenilStane se nehoda. Nehoda, při které ji zemře poslední žijící příbuzný. On u toho bude a rozhodne se, si ji vzít k sobě domů. Jak nakonec dopadne vztah mezi nimi? Budou přátelé, nebo něco víc?