Umut,bir ağac ekmeye benzer. Her gün dallarındaki yaprakları beklemeyi,yapraklarından meyveler açmasını umut etmek gibi. Umut bence içerisinde fedakarlıkta barındırır. Bir insana umut bağlamak,onun için en azından ona bir zaman tanımayı gerektirir. Hayatının bir daha geri gelmiyeceği zamanını ona ayırmakta bir umut fedakarlığıdır. Madem umut ,bir ağaç ekmeye benzer. Dallarını,yapraklarını seyretmek istiyorsan o ağacın köküne su vermen gerekir. Sen o suyu dökmek için fedakarlıklar yapmazsan o ağaçta sana yaprak ümidi vermez.
Gökyüzünden umut ettiğin zaman,umudun sadece güneş olmamalı. Gökyüzünden yağacak yağmurlara şapkasız yakalanmayıda umut ettiğin gökyüzüne layık görmelisin. Bu hayatta herkesin yaşamaya değer bir umudu vardır. Umutlarınızın ne denli size yorduğuna, ne kadar yıprattığına bakmayın. Eğer içindeki umut gerçek bir umutsa zaten zorluğu görmemeli. Adı zor olan her şeyi gözü kapalı kabul etmektir umut.
Umut aylarca ,yıllarca beklemektir. Gözlerinin rengini unuttuğun birinin gözlerini görmeyi hayal etmektir. Aslında umut fakirin ekmeğidir. Ulaşamıycağın şeylerde 'bir umut'tur içinde. Varsın umutların mutluluğa ulaşmasın. İnsan umut ettiği kadar unutmayıda öğrenir. Başa gelen her olayın bir hayrı vardır. Umut ve umutsuzluk size olgunluklar katsın. Bırakın,umut sizin kafanıza silah dayıyacak değil ya. Sabahlara kadar umut edin, ama o'na asla unut demeyin.'Direksiyon başında beklemekten yorul
Umut falan yoksa bize unut falan da yok moruk !'
Demiş sokaktaki şair.
Olurda bir gün umut kapınızı çalarsa, ona sımsıkı sarılın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kahırlı Elveda
RomanceTüm yaşanmışlıkların kadere, bütün geçmişin aşk'a bağlandığı bir hikaye. Bu hikaye ; 'Bir Elveda'da Bitmeyenlere'