Jungkook bangun terlebih dulu daripada yuju. Jungkook melihat yuju yg sedang tido di atas lengannya. Daripada mata sampailah ke bibir yuju jungkook tilik. "Kenapa bila aku tngok kau jha aku jadi bernafsu? Dengan sana takpon. Daya tarikan kau kuat sampai aku pon tewas dgn kau"bisik jungkook dlam hati. Jungkook pon bingkas bangun lalu menuju ke bilik mandi.
Yuju membuka mata apabila melihat jungkook tak ada disebelahnya. "Ehh mana jungkook pegi". Tiba-tiba pintu bilik air terbuka "krekkk"muncul lha jungkook dgn memakai tuala. Yuju yg ternampak abs jungkook terus saja kalihkan matanya ke arah lain. Pipinya usah ditanya merah mcm tomato. Jungkook yg melihat pon tersenyum sambil berkata di dalam hati "kyeota". "Tak payah nak malu lha mcm lha kau tak penah tngok". Kata-kata jungkook membuat pipi yuju semakin merah. "Err yuju mandi dulu lha"cepat-cepat dia memakai tuala lalu masuk ke dalam bilik air.
Selepas memakai baju yuju turun ke bawah. Kelihatan jungkook sudah duduk breakfast bersama mummy and daddy. "Morning mummy daddy"sapa yuju sambil tersenyum manis sebelum duduk di sebelah jungkook. "Morning too"jawab pn eunha dan en jimin. "Ha kook mummy and daddy ada hadiah untuk korang berdua". "Hadiah apa mummy?"tanya jungkook tidak sabar. "Mummy dh booking ticket ke Paris untuk korang dua honeymoon". Jungkook kaku sementara yuju hanya diam sahaja. "Kamu dua orng tak suka ke?"tanya en jimin pula. "Err suka daddy kenapa tak suka pula kan sayang?". Yuju hanya senyum nipis. "Korang pegi lha pack baju sebab esk korang dh nak bertolak. "Nae mummy"kata jungkook dan yuju.
Yuju dan jungkook pon packing baju untk berhoneymoon. Selepas pack pakaian,yuju dan jungkook pon tido kerana esk mereka kena bangun awal.
Keesokan harinya selepas sarapan mummy dan daddy jungkook menghantar mereka ke airport. Pn momo dan en daniel tak dapat datang sbab ada hal. "Kamu jaga diri baik-baik tau dkat negara orng. Jungkook kamu jaga yuju ye"pesan pn eunha. Jungkook hnya mengangukkan kepalanya sahaja. En jimin datang berbisik ke arah jungkook "daddy nak cucu made paris"kata en jimin smbil tersenyum penuh makna. Jungkook cuba memproses apa yg daddynya cakap akhirnya dia paham juga. "Kook cuba usahakan"kata jungkook. Selepas berpelukan dgn mummy dan daddy jungkook mereka pon pegi ke balai pelepasan kerana nama mereka sudah di panggil. Ketika di dalam perut kapal terbang mereka berdua tertido. Maybe terlalu penat kerana makan masa yg bnyk untk ke paris.
YOU ARE READING
Discovery of love ❤
Randommengisahkan tentang seorang gadis yg bernama choi yuna menjadi seorang yg dingin selepas kehilangan namjachingunya. Dalam masa yg sama seorang playboy iatu jeon jungkook cuba memikat hati choi yuna. Dan lebih terkejutnya bila mereka dijodohkan oleh...