Keluarga choi dan keluarga jeon pon masuk ke dalam wad vvip. Kelihatan yuju sedang terbaring lesu di katil. Doktor sudah beritahu bhawa yuju mengambil masa yg lama untk sedarkan diri kerana hentakan di kepalanya sangat kuat menyebabkn yuju koma.
Jungkook berasa bersalah apabila melihat keadaan yuju. "Maafkan jungkook yuju"batin jungkook. Keluarga jeon meminta diri untk pulang krana ada hal kecemasan jadi tinggal lha keluarga choi dan jungkook. "Jungkook kamu pegi lha balik biar omma jaga yuju"kata pn momo. "Ani,omma dgn appa balik lha biar jungkook yg jaga yuju". "Baiklah omma dgn appa balik dulu klau ada apa² perkembangan pasal yuju bagitau omma ok". Jungkook hnya mengiyakan dgn berdehem.
Semasa jungkook menjaga yuju tiba-tiba telefonnya berbunyi. Jungkook hnya menekapkan telefonnya sahaja tnpa bersuara. "Baby kenapa tak contact I? Tau tak I rindu you"adu sana. "Mian I busy sikit nanti bila I tak busy I cari you okay?". Okay janji tau."iye janji". Selepas berbual dgn sana jungkook terus offkan telefonnya. Tatapannya beralih ke arah yuju. "Mianhei yuju ah jinja mianhei"kata jungkook sambil memegang erat tgn yuju. Akhirnya jungkook pon tertido di sisi yuju sambil memegang tangan yuju erat.
Sudah 2 minggu yuju tak sedarkan diri dan dalam masa 2 minggu tu juga jungkook lha yg menjaganya. Ketika jungkook keluar untk ke tandas tiba-tiba yuju membuka matanya dan nama pertama yg yuju sebut ialah "hoshi oppa.Ketika jungkook keluar dari tandas dia melihat yuju telah sedarkan diri. "Yuju dah sedar syukur lha"kata jungkook. Zapp.Hati jungkook bagai di robek bila yuju berkata "kau siapa?". "Yuju tak kenal jungkook? Jungkook ni suami yuju"jujur jungkook lembut. "Bila masa aku kawen aku tak kenal kau lha. Kalau aku kawen pon msti dgn hoshi oppa. Mana hoshi oppa aku?". "Betul yuju jungkook ni suami yuju. Sapa hoshi tu?". "Dia namjachingyu aku. Bagitau cepat mana dia". Yuju berang lalu ingin turun dari katil. "Yuju nk pegi mana ni?. Yuju tak sihat lagi lha"kata jungkook risau. "Lepas aku nak cari oppa aku. Ei lepas lha tak guna". Ketika yuju sedang berdebat dgn jungkook keluarga choi pon datang. "Oh tuhan kamu dh sedar yuju"kata pn momo. "Omma hoshi oppa mana? Kenapa namja ni mengaku dia suami yuju?." "Sayang hoshi kan dh lama meninggal lagipon betul lha jungkook tu suami kamu". "Omma tipu kan? Hoshi oppa takkan tinggalkan yuju. Mana hoshi oppa omma? Dia janji nak kawen dgn yuju. Yuju nk kawen dgn hoshi oppa bknnya dgn jantan ni. Omma tolong lha bawa yuju pegi jumpa hoshi oppa"rayu yuju sambil menangis. Tiba-tiba yuju pengsan. Semua orng yg berada di dalam wad itu terkaku. Tambah-tambah lagi jungkook.
"Yuju kenapa tak ingat jungkook"
YOU ARE READING
Discovery of love ❤
Randommengisahkan tentang seorang gadis yg bernama choi yuna menjadi seorang yg dingin selepas kehilangan namjachingunya. Dalam masa yg sama seorang playboy iatu jeon jungkook cuba memikat hati choi yuna. Dan lebih terkejutnya bila mereka dijodohkan oleh...