PART 8-wedding

382 9 0
                                    

Hari-hari yang ditunggu oleh jungkook dan yuju telah pon tiba. Didalam bilik persedian yuju sedang dimakeupkan oleh sowon iatu isteri jin. "Eonnie yuju takotlah." Yuju janganlah takot eonnie dulu pon takot juga tapi bila eonnie kuatkan semangat rasa takot tu pon beransur. "Gumawo eonnie sebab bagi tips dekat yuju"jawab yuju sambil tersenyum.

Pn momo pon masuk dan berkata "yuju dah siap? Pengantin lelaki dah tunggu". Yuju pon menganggukan kepala lalu keluar sambil diiring oleh sowon. Yuju sekarang sedang memegang lengan en daniel untuk pegi kearah paderi. "Appa tahu anak appa gementar kan? Jangan takot kalau yuju takot yuju ingatlah muka appa yg hensem ni"jawab en daniel bergurau

Akhirnya mereka pon tiba dihadapan jungkook dan paderi. Sebelum tangan yuju bertukar pegi ke jungkook en daniel sempat berbisik "jaga yuju baik-baik jangan sakiti hati dia. Appa pecayakan kamu". Jungkook hanya menganggukan kepala. Paderi pon mula menjalankan tugas "jeon jungkook adakah kamu akan menjaga choi yuna seikhlas hati kamu?". "Nae". "Choi yuna?". "Nae". "Semarang kamu berdua sudah sah menjadi suami isteri kamu boleh bercium sekarang". "Whatt kiss? Maigod my first kiss"keluh yuju dalam hati. Jungkook pon mendekatkan diri dengan yuju dan akhirnya bibir mereka bercantum. Selepas 1minit jungkook pon melepaskan ciuman. Para hadirin yang hadir bangun dan menepuk tangan.

Mereka pon melayan tetamu yang hadir. "Tahniah yuju aku taksangka kau dah kawen btw nanti cepat-cepat dpat anak tau hahaha"kata rose. "Ehh apa kau ni pikir jauh betol. Haha aku pon taksangka aku kawen muda". Ketika yuju dan rose sedang berbual datang jungkook dan taehyung "taksangka eh korang kawen bukan ke dekat sekolah yuju taksuka gila dekat kau kook?tanya taehyung. "Jodoh weyy kau tu bila nak kawen? Takkan taklaku kout hahahaha"kata jungkook sambil gelakkan taehyung. "Eh dahla aku nk balik ada keja sikit jom chagi". "Chagi???"tanya jungkook. "Sebenarnya aku dengan rose couple"jawab taehyung malu-malu. Betul ke rose? "Er haah sorry lha yuju takbagitau kau aku ingat nk buat surprise"kata rose serba salah. "Takpe aku tak kesah lagipon korang memang sepadan"

Discovery of love ❤ Where stories live. Discover now