PART 6 Date?

365 10 0
                                    

Tepat pukul 10 pagi yuju sudah bersiap dengan memakai baju merah hati. Sementara menunggu jungkook yuju duduk melayan instagramnya

"Pin pin"yuju terus menutup telefonnya dan pergi ke kereta jungkook. "Ehh sweetnya kita pakai baju warna samalah". Yuju pon melihat bajunya dan jungkook. Baru dia perasan baju mereka sama warna iatu warna merah hati

 Baru dia perasan baju mereka sama warna iatu warna merah hati

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Kebetulan jha tu. Ehh dh lha jomlah gerak"jawab yuju cuba tukar topik. Mereka pon bergerak pegi ke butik SowJin. Butik itu ialah butik kawan baik jungkook iatu jin. Jin ditolong oleh isterinya iatu sowon.

Setelah lebih setengah jam akhirnya mereka pon sampai di butik SowJin. Mereka disambut mesra oleh jin dan isterinya. "Yow kook lama takjumpa sihat? Btw spa yeoja dekat sebelah kau tu?"tanya jin. "Sihat jha hyung. Eh lupa nak kenalkan ni bakal isteri jungkook choi yuna nma dia. "Mwo ingatkan kook nak kawin dengan sana"kata jin. "Deghh"jantung aku seakan terhenti spa sana? Girlfriend dia ke? Tapi dia kata dia sayang aku. Jungkook tak menjawab soalan daripada jin. "Hyung tolong tunjukkan baju dekat yuju kook nk call orng jap". Jin hanya menganggukan kepalanya saja. "Chagi tolong yuju cari baju dia oppa nak cari baju jungkook kejap" . Nae oppa. Sowon pon membawa yuju pergi melihat baju kawinnya.

Tetiba yuju tertarik dengan sepasang gaun. Gaun itu tak terlalu seksi,simple tapi cantik. "Unnie yuju nak try baju ni"jawab yuju. Sowon pon mengambil baju itu lalu diberikan baju itu kepada yuju.

 Sowon pon mengambil baju itu lalu diberikan baju itu kepada yuju

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Unnie macam mana okay tak?"tanya yuju. "Omo! Cantiknya yuju okay sangat kalau jungkook tengok mesti tergoda."puji sowon. Yuju hanya tersenyum malu. "Nak unnie panggilkan jungkook?". "Ehh takpayah yuju nak jungkook tengok bila hari perkhawinan kami nanti". Setelah memilih baju pengantin akhirnya jungkook dan yuju pon pulang.
"Hyung harap kook tak akan sakitkan hati yuju sebab hyung tengok yuju tu baik"kata jin dalam hati

Discovery of love ❤ Where stories live. Discover now