PART 21-making love

637 19 1
                                    

Yuju sudah berada di dlam bilik smbil mulutnya mengomel sesuatu yg tak jelas. Jungkook yg melihat hanya tersenyum geli hati ",comel"hanya terluah di dalam hati. Kalau cakap depan yuju silap silap kena lha dgn dia. Yuju yg sekarang bkn mcm dlu yg lemah lembut tapi makin ganas.

"Ha mengutuk oppa la tu. Tak baik tau mengutuk suami". "Eh bila masa aku kutuk kau memandai jha sepak kang"bidas yuju kasar. "Ala tanak lha sepak nak baby blh?"jungkook sudah tersenyum nakal. "Ei byuntae"kata yuju smbil memegang pipinya yg sudah merah menyala. "Alolo comelnya sayang bila blushing nak oppa hilangkn blushing tu tak?". Belum sempat yuju nak cakp sesuatu bnda kenyal sudah mendarat di bibirnya.

~chup~
Bibirnya jungkook sudah selamat mendarat di bibirnya. Yuju sudah membulatkn matanya kerana terkejut manakala jungkook memejamkan matanya smbil menikmati bibir yg manis tu. Perlahan lahan yuju membalas ciuman itu.

Perlahan lahan jungkook membaringkn tubuh yuju di atas katil tanpa melepaskn ciuman hangat mereka. Tangan nakal jungkook mula meliar di atas badan yuju. Yuju yg sedang menikmati ciuman itu mendesah apabila gunungnya di ramas oleh jungkook. "Ahh jungkook hajima"yuju cuba menepis tangan jungkook drpada terus meramas gunungnya". "Please chagi i need u right now"mata jungkook sudah kelihatan kuyu.

"Degg"
"Alamak mampus aku em nk bgi ke tak eh"yuju kelihatan pening memikirkannya. Selepas seminit berfikir akhirnya yuju pon menganggukkan kepalanya.

Jungkook terus menyambar bibir yuju smbil tangannya membuka kancing baju yuju. Sekelip mata sahaja mereka sudah tidak berbaju. Jungkook merenung lama dua buah yg masak ranun itu sehngga yuju menutupnya smbil pipinya membahang. "Can i touch?"jungkook memintak izin. Yuju dgn malunya menganggukan kepalanya. Jungkook terus menyembamkn mukanya ke dua gunung yuju. Sebelah tangan kirinya meramas gunung belah kiri sementara sebelah lagi dia masukkan ke dalam mulut. "Ah jungkook"desah yuju. Selepas puas dgn dua gunung yuju perlahan lahan bibir basah jungkook turun ke abdomen yuju shngga lha ke tmpat privasi yuju. "So wett baby"usik jungkook smbil tersnyum nakal

Discovery of love ❤ Where stories live. Discover now