0.2

173 21 6
                                    




ג'ונגקוק שכב מחוסר הכרה עד לשעות הבוקר המוקדמות. זוג נערים מצאו את גופו שכוב בפתח הסמטה, כשהלכו לכיוון בית ספרם.

עיניו של ג'ונגקוק התכווצו כשזרם של מים נשפכו על פניו ומסביבו הוא שומע קולות קרובים אליו, מאוד. 'אולי תביאי לו סטירה וזהו? לעזאזל עם זה, אנחנו כבר רבע שעה עומדים כאן. והבחור עמוק בתוך שינה!' קול מעצבן נשמע קרוב לאוזניו של ג'ונגקוק.

הוא שמע קול של חבטה, וקול נשי דיבר, 'תפסיק עם התנהגות המגעילה הזאת, מין יונגי! ותנסה לעזור לי כבר מאשר להתלונן' היא צעקה עליו בחוסר אונים.

ג'ונגקוק ניסה לפתוח את עיניו ולהזיז את רגליו וידיו אך הרגיש שהם כבדים לו.

'תפסיקי להיות נחמדה לכולם, בגללך נקבל ריתוק, יון סו! את לא צריכה לעזור לאחד שמסכן את חיו עם סמים זולים.' הוא ענה בזלזול, והביט בה זועם מתמיד.

ג'ונגקוק תפס בראשו עקב כאב ראש חד שהכה אותו והויכוח שלהם לא עזר להפחית את הכאב.

הוא התרומם עם חצי גופו למצב ישיבה, פוקח את עיניו בזהירות כשהוא מגרד את שערו.

'אתם יכולים להיות קצת בשקט?' ג'ונגקוק ביקש מהם מבלי להביט בהם, כשהוא לא מבין מה קרה לו ולמה הוא נמצא על הרצפה במקום לא מוכר.

עיניהם של שני הנערים נפערו, 'הו, תודה לאל שהתעוררת!' הילדה זעקה באושר, ונשמה בהקלה. ולעומת זאת, הנער, מיד פניו הרצינו, 'יופי עכשיו שהוא התעורר, אנחנו יכולים לעוף מפה.' הוא אמר לה בפקודה ותפס בזרועה.

הנערה ניסתה להתנגד לחבר ללימודים שלה אבל הוא היה יותר חזק ממנה. היא צעקה לעברה של ג'ונגקוק כל מיני משפטים אבל תמונות של אירועי האמש הבזיקו את מוחו, שהוא לא הצליח להקשיב לקולה.

הוא היה מרוכז בלהזכר במה שקרה לו שהוביל אותו למצב הזה.

הדמות של הרובוט הבזיקה בראשה בחוזקה, והרגע שבו הוא אחז בכתפו חזק ולא הרפה. איך גופו רעד כשהרגיש את גופו כולו מתחשמל, אין לו דרך להסביר מה זה היה.

ג'ונגקוק התנער מזכרון של ערב קודם, ולקח מבט חטוף על גופו, מעביר את אצבעותיו על כל גופו. בודק ששום חלק לא נפגע. הוא מפשיל את חולצתו למעלה ורואה שעורו נקי ללא שום שריטה. הוא התנשם בטירוף, מביט לכל כיוון כמו משוגע ומסתובב סביב עצמו, מתבונן אל הסמטה המוארת בבהלה וברגליים רועדות.

ולפני שהספיק למצמץ הוא ברח שם כמו חתול מפוחד.

הוא לא העז להביט לאחור.

———
ג׳ונגקוק הגיע לדירתו, מזיע ומבוהל כולו. הוא טרק את הדלת אחריו ונשען עליה עם גבו. עוצם את עיניו, ולוקח נשימות עמוקות.

הוא פוקח את עיניו במהירות והדבר הבא שהוא עשה היה להפשיט את חולצתו מגופו וזורק על הכיסא שקרוב אליו, לאחר מכן הוא מוריד את נעליו ואת גרביו בצורה מגושמת.
הוא שולח את אצבעותיו אל הרוכסן של מכנסיו ומוריד אותן בשניות מגופו. הוא הולך יחף אל חדר האמבטיה כשהוא לבוש אך ורק בבוקסר שחור.

SuperHero ○ J.jk, K.sjWhere stories live. Discover now