0.8

67 8 2
                                    


'זה באמת הכרחי כל הדבר הזה?' אני סורק את כפות רגלי, שקשורות אל היתד שנעוץ באדמה. החבל הדוק מעל קרסולי בחוזקה, שללא ספק, ישאיר אחריו סימן אדום, בוהק. ובאיטיות עיני נעות אל זוג האנשים שעומדים כמעט כעשרה מטרים ממני. שיערה של סון מי היה קלוע לתוך שתי צמות הדוקות, שפתיה היה נקיות, ללא שום אודם מוגזם, לעומת ריסיה שהיו מרוחות במסקרה, מדגישות כמה ארוכות הן היו, ובנוסף, מבליטות את עיניה הדבש. ידיה הקצרות נשלחות אל הקופסא שהייתה לצידם, ומתחפרות סביב התוכן שהיה מלא בתוכו. היא הייתה לבושה במכנס שחור עם כיסים, וחולצה עבה בצבע ירוק זית. והבחור שעמד לידה, לא מאחר הבחור המוזר, היה קים טאהיונג.

שיערו היה ארוך, עד לאופן שנפלו אל עיניו, והוא נאלץ כל פעם לנער את ראשו כדי שלא יפריעו לו. הוא לבש בסווצר בצבע שמנת ומכנס טרנינג תואם. חיוך מטריד כיסה את פניו כשמבטו נעצר על פני החסרות סבלנות. הוא מרים את ידו ושרוול חולצתו יורד למטה, חושף את פרק כף ידו, לרווחה. הוא מנופף את ידו אלי, 'ג'ונגקוק אין מה לדאוג! הכל בשליטה, מוחלטת.' הוא צועק בעליזות.

גיחכתי בטיפשות, 'כן, בטח. אני בספק.' אני צועק בחזרה. אני מבלגן את שיערי הכהה שגם הספיק בשבועות האחרונים להתארך, ובהפתעה, זה לא גער לי בכלל ללכת ולקצר אותו, כמו בפעמים קודמות. שיני נושכות את השפה התחתונה שלי, ועיני לא עוזבות את הצמד חמד, שתכנן עבורי דברים, ולא טרחו להסביר לי מה הם יהיו בדיוק.

'יפיוף, לחכות עוד כמה שניות, לא הרגו עדיין אף אחד.' סון מי מלמלת מתחת לנשימותיה, לא טורחת להרים את מבטה ולהביט אלי. אני צופה בטאהיונג מתקדם לקופסא גם כן, כשעיניו מתבוננות בהתעניינות רבה, וידו נשלחת אל הקופסא, ותופסת במשהו שנראה מרחוק כמו כדור. אני נאנח, ומרים את ראשי אל השמיים בגלגול עיניים.

'עברו כבר עשר דק-' אני לא מספיק לסיים את משפטי, והכדור עף ופוגע ישירות בלסת שלי. 'מה לכל הרוחות אתה חושב שאתה עושה?' אני צורח על טאהיונג, ומחזיק בסנטר שנחבט חזק. 

גבותיו של טאהיונג מתרוממות, 'מצטער, אחי. טעות שלי.' הוא צועק בהתנצלות.

'אל תתנצל בפני הדפוק הזה.' סון מי סיננה בקול צוהל. גופה מתרומם, ועיניה מתבוננות בי בממזריות. אני מצמצם את זוג עיני, 'לא להתנצל? לא מספיק אני קשור כאילו אני חיית מחמד, הוא עוד זורק עלי כדור, שעוד שניה היה שובר לי את הלסת!' אני עונה בגסות ובבוטות. 

היא גלגלה את עיניה, 'אתה לפעמים ממש מגזים. תתחיל להתרכז, אחרת באמת תשבור פה שיניים היום.' היא מסננת בבוז.

'זה נועד לשפר את הזריזות שלך ואת היכולות התחמקות שלך. תתחיל להשתמש בפלג העליון של הגוף שלך נכון!' היא הורתה. אני מהדק את לסתי, נושף אוויר מהאף. ולפי שהספקתי לשאוף בחזרה אוויר , כף ידה תופסת בכדור הבא, והיא מניפה את ידה לאחור ואז קדימה, זריקה מהירה ומדוייקת אלי. כתפי הימנית זזה לאחור במהירות, מתחמקת בדקה התשעים, מהכדור. אני עוקב אחר הכדור, שנופל לא רחוק מאחורי גבי.

SuperHero ○ J.jk, K.sjWhere stories live. Discover now