0.1

290 25 8
                                    







'תביא לי את המשקה הכי חזק שיש לך.' ג'ונגקוק דיבר בהתנשפות כשהוא שם את ידיו על הדלפק, מתבונן בעייפות אל הבחור שהיה אחראי על הכנת המשקאות. גופו בער מחום, שערו נטף מזיעה ולחיו היו סמוקות כמו עגבנייה.

הבחור לקח בו מבט קצר,  'לצערי הרב, המשקה הכי חזק שאני יכול להביא לך זה מיץ ענבים ותוספת קש.' הוא ענה בהתבדחות, ניסה טיפה להרים את מצבו של ג'ונגקוק, שראה עד כמה מצבו נראה גמור.

ג'ונגקוק התבונן בו באנחה, ודפק את ראשו בדלפק.

'אל תהיה כזה מבואס, אני אוסיף לך גם קוביות קרח, בסדר?' הוא זרק לעברו כשהוא טופח בכתפו של ג'ונגקוק.

ג'ונגקוק הרים את ראשו במקצת, שולח מבט קודר אל הבחור, 'תפסיק לדבר ופשוט תכין כבר.' הוא הורה אליו בגסות.

הבחור הנהן, ושלח את ידו במהירות אל הבקבוק ענבים והוציא כוס מהערימה שעמדה שם, ומוזג לו מיץ ענבים יחד עם קוביות קרח.

לפתע קול צווחני נשמע שקרא בשמו של ג׳ונגקוק המסכן. ג'ונגקוק עצם את עיניו חזק יותר והתפלל שיהיו לו עוד כמה דקות ארוכות כדי לנוח.

הוא התפלל בתוך תוכו, שהילד לא ישים לב אליו.

אבל היה קשה שלא להבחין בתחפושת הבולטת שהוא לבש.

'מכונית קוק, הנה אתה!!' הילד צעק בהתרגשות ורץ לעברו.

ג'ונגקוק נשך את שפתיו והרים את מבטו קדימה, הבחור שעמד לפניו שלח לעברו מבט, וקצה שפתיו התעקם לחיוך קטן  שהיה אמור לעודד אותו.

ג'ונגקוק מלמל לתוך עצמו כמה קללות על כך שלא הספיק אפילו לשתות מהשתייה הקרה שהוא היה כה צמא אליה.

הילד הגיע אליו במהירות, מושך אותו בתחפושת. ג'ונגקוק מסובב אל הילד שהיום מילאו לו חמש שנים. הילד בהחלט היה חמוד במראה, אבל רק בפנים, הוא היה בלגניסט  שיודע איך לשגע אנשים.

טרוריסט בהתגלמותו.

חיוך גדול ומאולץ התפרס על פניו של ג'ונגקוק ופתח את פיו לרווחה, כשהוא מצמיד את שתי כפות ידיו אחת לשניה, 'הו, הצלחת למצוא אותי מהר, ילדון.' ושלח את ידיו אל שערו של הילד יום הולדת, טופח על ראשו בעדינות בקול נלהב שקרי.

הילד המשיך לנער את גופו של ג'ונגקוק ללא הפסקה, 'אני כבר לא ילדון, אני ילד גדול עכשיו! ועכשיו בוא נלך כולם רוצים עוד סיבוב' הילד צעק בקול רם ומיהר לגרור את ג'ונגקוק אחריו, שכמעט מצא את עצמו מתמוטט עם הכסא שישב בו.

ג'ונגקוק בהחלט לא ידע היכן לקבור את עצמו, הוא חשש מזה.
הילדים עמדו בקבוצה, מוחאים כפיים כמו מטורפים ולא מפסיקים להלל בשמו.

'המכונית קוק, אני רוצה סיבוב ארוך!!' ילד היום הולדת צרח אל תוך אוזנו, וג'ונגקוק לא הייתה ברירה אלא למלא את בקשתו כשחיוכו זעק לעזרה.

SuperHero ○ J.jk, K.sjWhere stories live. Discover now