Deniz ATEŞKOR
Mavi gözlü, altın sarısı saçları ve bembeyaz teniyle melek gibi bir kız. 23 yaşında Ateşkor hospital da Genel cerrahAnnesi ve babası ayrı. Annesi o daha doğar doğmaz terk edip gitmiş. Babası ise annesi onları terk etmeden önce annesinden habersiz başkası ile evlenmiş
Ailesindekiler Babası Fırat, üvey annesi Sahra , Üvey ikiz abileri Yusuf ve Emir (26)ve üvey ablası Meryem(25)Toprak Aras ASİLSOY
Yeşil gözlü kaslı bir yapıya sahip bir delikanlı. 25 yaşında Mesleği polis.
Ailesindekiler Annesi Asya, Babası Erdem, Abisi Mustafa (27) Ablası Hazal(24) kız kardeşi Şirin(21)DENİZ'DEN
Kahvaltı masasını topladım işe gitmek için hazırlanıyordum ki üvey annem Sahra yine destursuz daldı odama.
S- Deniz bugün işe gitmiyorsun!
D- Nedenmiş o ?
S- Bugün seni istemeye gelecekler?
D- Sahra abla saygımı bozmak istemiyorum ama ben tayinim çıkmadan evlenmeyeceğim.
S- Oldu olacak bir de başına kalacam de tam olsun. Hem bak akşam gelecek olan görücüler zengin.
D- Senin gözün hiç doymaz ki. Altınların içine oturtsak bu sefer pırlanta istersin.
S- Uzatma gitmiyorsun dediysem gitmiyorsun. Emir'i çağırmamı istemiyorsan sus. Hem sen evlenip gidersen senin odamı bebeğime döşeyeceğim.
D-Hamile misin?
S-Evet bugün biz Fırat'la cinsiyetini öğrenmeye gideceğiz sen de pasta börek birşeyler yap, dedi ve çıktı.
Ben de onu dinlemeyip sırt çantamı alıp çıktım geç kalmıştım durağa geldiğimde dolmuşun gelmesine daha 10 dakika olduğunu fark ettim. Durağın karşısında ki yolda bir erkek çocuğu mendil satarken yolun ortasına geçmişti. Arabalar hızla geliyordu.
Toprak'dan
İşe giderken arabamı kullanıyordum fakat arabamı bu günlüğüne arkadaşıma vermiştim. Durağa kadar yürüdüm o sırada sarışın bir kız farkettim yolun ortasındaki çocuğa bakıyordu. Çocuğu araba çarpmak üzereydi ki sarışın kız koşup çocuğu yolun kenarına çekti. Geri dönüp durağa doğru gidiyordu. Kırmızı bir araba hızla geliyordu çarpmak üzereydi ki koşup ittirdim ikimizde düşmüştük.
Araba çarpmasın diye ittirdim için başını çarpmıştı ve kaşının üst kısmı kanıyordu. Mendilci çocuğa mendillerini verdi.
T- Özür dilerim. Biraz hızlı ittirdim sanırım.
D- Teşekkür ederim ben arabayı görmemiştim. dedi ve gelen dolmuşa bindi ben de arkasından bindim
Deniz'den
Teşekkür edip dolmuşa bindim ve Hastanenin önüne gelince indim. Zaten geç kalmıştım Cihan amcamdan işiteceğim azarı hatırlayınca hızla koşup odama girecektim ki amcamın sesini duydum.
C- Deniz ATEŞKOR.
D- amca servis kalktı yetişemedim.
C- Azarlamak için durdurmadım. Başın kanıyor. Odama gel dedi ve gitti.
Ben başımın kanadığını tamamen unutmuştum. Daha fazla bekletmeden amcamın odasına girdim. Beni muayene sedyesine oturttu ve başımdaki yaraya pansuman yapmaya başladı.
C- Nasıl oldu bu yara
D- Bir çocuğu araba çarpacaktı yardım ederken düştüm.
C- Deniz'ciğim sen hayır kurumumusun?
D- Amca küçücük çocuk bu kadar bencil olma bence.