Selam!
Hikayeye yeni başlamışken bir sürü bölüm yayımlamak istiyorum!
Hadi bölüme geçelim.
**
Roseanne ParkEvimden kovulalı 9 gün oldu.
Aileme kızlara ilgi duyduğumu söyleyeli 9 gün oldu.
Babamın benim hasta olduğumu düşündüğü için tokat attığı, saçlarımı çekiştirdiği, tüm bu olanların suçunu anneme yükleyip onu öldüresiye dövdüğü o günden sonra 9 gün geçti.
Ucuz bir pansiyonda, ucuz bir hayat yaşamaya 9 gün önce başladım.
Şimdi ise gece dışarı çıkacaktım.
İkinci defa bara gidişim olacaktı ancak bu sefer tek başımaydım.
Siyah şortuma, V yakalı beyaz tişörtüme ve belimdeki kalın kemere baktım.
"Gitmesem mi acaba?" kendi kendime konuşurken yan odadan gelen her gün sevişmesinden bıktığım çiftin sesleri gelince gitmeye karar verdim.
Annemi merak ediyordum; iyi mi, değil mi diye.
Ama o bile beni istememişti, babam onu dövdükten sonra ona yardım etmek istediğimde beni geri ittirmiş, hınçla kalkıp odama gitmiş eline ne geliyorsa bir çantaya doldurmuş ve beni dışarı atmıştı.
Artık onlar yoktu.
Aynada kendime baktım.
Ve dışarı çıktım.
**
Rose içeri girdi ve bardaki o yoğun koku burnuna anında temas etti, alışık olmadığı için birkaç kere öksürmesi gerekti.
Boş bir bar taburesi bulduktan sonra oturdu ve barmenden ağır bir şeyler istediğini belirtti.
Bir süre sonra yüzünü yıkama ihtiyacı hissettiğinden lavaboya doğru ilerledi.
İçeri girdiğinde bir kız sürekli çığlık atıyor ve adının Ryan olduğunu düşündüğü çocuktan daha fazlasını istiyordu.
Ryan kızı dinlemeyerek kabinden çıktı ve Rose'yi gördü.
Ryan'ın işi pişirdiği kız kabinde kendini beceriyordu.Ryan elini ona doğru çevirdi.
"Onu çok takma...adını biliyor muyum?Buralarda yeni olmalısın."
Rose cevap vermedi ve yüzünü yıkamak için lavaboya eğildi.
Rose aniden bir eli kalçasında hissedince sıçradı.
"Ah, tam olması gerektiği gibi."
Rose ona döndü ve konuştu.
"Çekil."
Ryan güldü.
"Ah, isimsiz prensesimiz konuşabiliyormuş demek."
Ryan, Rose'ye yaklaştı.
"Neredeyse becereceğim kızın dilsiz olduğunu düşünecektim."
Ryan Rose'yi kıstırıp dudaklarını birleştirecekken Rose Ryan'ın penisine dizini geçirdi ve ağlayarak lavabodan çıktı.
Ağlayarak hızlı hızlı ilerliyordu.
Her yer hem dönüyordu, hem de garipti.
Bir el onu tuttu ve dışarı çekti.
Koyu kırmızı rujlu kahküllü bir kız.
Dışarı çıktıklarında kız Rose'yi 'gerçek' hava barındıran bir yere çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cielo|-|Chaelisa
FanfictionRoseanne Park x Lalisa Manoban - - "Bar;birçok gencin belki de hayatını kötü yola sokan iğrenç insanlarla dolu iğrenç bir yer. Ama benim için bar; onunla karşılaştığım mucizevi bir yer.Belki o beni bulmasaydı o birçok gençten biri ben olacaktım."