1.0

924 65 29
                                    

Annem ameliyat oldu ve ameliyat süreci ayriyetten iyileşme sürecinde yanında olmam gerekiyordu, girememe nedenim buydu kusura bakmayın...Şimdi ise yorucu olan hayatıma dinlenemeden devam etmeye başladım.Yazmak beni dinlendiriyor buraya attığım bölüm sıklığıyla ne kadar az dinlendiğimi fark ettim, aman ya, ne çok konuştum...
Neyssse, iyi okumalar!
**

Rose rafların tozunu son kez aldıktan sonra kendi kıyafetlerini giydi ve iş yerinden çıktı.

Lisa bugün onu alamayacaktı ve Rose'de tek başına zaman geçirmeye karar verdi.

Mağazaları gezdi, kendine birkaç şey aldı ve eve giderken kendine kahve aldı.

Hava soğuktu ama şuan Rose'yi rahatsız eden şey bu değildi.

Onu rahatsız eden; izlenme hissine kapılmasıydı.

Etrafına aniden durdu ve baktı.

Hiçbir anormallik yoktu, belki de babasıyla yaşadıklarından dolayı biraz fazla paranoyak davranıyordu.

Ani bir hareketle sol tarafında bir arabanın yanında duran gözlüklü adama baktı.

Babası aptal olmalıydı çünkü adamı saklamak için hiçbir çaba sarf etmemişti...Ama belki de amacı Rose'nin fark etmesiydi?

Karanlık Rose'yi sağ tarafından vurdu.

-
Rose doğum gününü annesinden yalvar yakar izin alarak bir bar kafede kutlama iznini almıştı.

Ondan 2 yaş büyük olmasına rağmen onunla aynı sınıfta olan Celine ile aralarında bir şeyler vardı.

Etrafta ailesi olmayacaktı ve bu da Celine ile daha fazla yakınlaşabileceğini gösteriyordu.

Celine otoriter biriydi, Rose hiçbir zaman herkese emirler yağdıramamıştı bu da aralarındaki dengeyi sağlıyordu.

Rose mavi, düşük omuzlu bir elbise giymişti.

Küçük grupları dışında onları takan yoktu.

Celine ile Rose ilişkisinden sadece ikisinin haberi vardı başkaları öğrendiğinde, iyi olmayacaktı.

Celine Rose'ye işaret yaptı ve minik zaman aralıkları ile lavaboda buluştular.

Celine, Rose'yi kendisiyle beraber bir kabine çekti ve onu öptü.

Daha fazlasını isteyen Celine ve bir öpücükle havalara uçan Rose.

Rose daha fazlasını istemedi, bu şekilde olmaması gerekirdi.

Celine sinirlendi ve kabinden sinirli bir şekilde çıktı.

Rose'nin mutluluğu her zamanki gibi çok kısa sürmüştü.

Konuşunca halledeceğini sanıyordu ama diğer gün okul çıkışı Celine'i onlardan üst sınıf olan biriyle öpüşürken görünce halledemeyeceğini anladı ve doğru insanı bulana kadar kalbini kapattı.

-

Lisa binanın çatısına çıktı ve ağzındaki kolalı lolipopun bittiğini fark edince çöpünü cebine attı.

Cielo|-|ChaelisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin