Selam, bolca yorum yapmayı unutmayın lütfen!
•
Roseanne Park"Rose, benimle ev arkadaşı olmak ister misin?"
Lisa'nın sorduğu soruyla afalladım.
"Ne?"
Gayet rahat gözüküyordu ama ben değildim çünkü biz sadece birbirimizi 1-2 gündür tanıyorduk.Ayriyetten ben onu ilk gördüğümde bile çok etkilenmiştim, aynı evde ne yapacaktım?
"Rose, beni duydun.Benim yanımda güvende olursun.Baban gelmeye cesaret edemez, ayriyetten orada mı kalmak istiyorsun?Eh, sanırım cevabımı aldım.Şimdi tekrar oraya gideceğiz, sen sana ait olan şeyleri alacaksın ve sonra benim evime gideceğiz.Tamam mı?"
Hayır demek istiyordum, hayır demeliydim.
"Tamam."
Tanrım!Kabul etmiştim, gerçekten.
•
Pansiyona gelmiştik, eşyalarım dağılmıştı bu yüzden Lisa beni beklerken yatağa oturmuştu."Sen burada hep bu seslerle mi kaldın?"
Tabii ki günün 57 saatini seks yapmakla geçiren yan odamdaki çiftten bahsediyor olmalıydı.
"Yani evet, ama hayat şartları işte."
•
Lisa yatakta oturmuş Rose'yi izliyordu.Güzeldi, fiziği düzgündü, iyi biriydi.Ve geldikleri andan beri işittiği çığlıklar sinirini bozmuştu.
"Sen hep burada bu seslerle mi kaldın?"
Rose Lisa'ya dönüp "Yani evet, ama hayat şartları işte."
Lisa güldü, "Ee hazır mısın?Hadi gidelim."
Rose'de güldü,"Hazırım, gidelim ve tekrar teşekkürler."
Bir anda pansiyonu çığlıklar ve ateş sesleri doldurdu.
"Rose, burada bekle.Neler oluyor bakacağım."
Lisa odadan dışarı çıktı ve ilerledi.
Takım elbiselerindeki logoyu gördü.
"Beklenildiği gibi, ahmak ve ahmaktan daha ahmak adamları."
Hızlı bir şekilde tekrar odaya girdi ve Rose'yi camdan aşağı sarkarken buldu.
"Rose, içeri gir!Seni de vurabilirler, bak şimdi burada yangın merdivenleri var mı, biliyor musun?"
Rose hatırlamaya çalıştı."Evet var, koridorun sonunda."
Lisa Rose'nin omuzlarından tuttu ve konuşmaya devam etti.
"Babanın adamları, buradalar.Her an buraya da gelebilirler o yüzden acele etmeliyiz, çantandan çoğu kıyafetini çıkar.Hafif olsun yenisini alırız."
"Ne,tamam."
Lisa Rose'nin elinden tuttu ve hızlıca koşmaya başladılar.
"Büyük ihtimalle senin odana girecekler, Rose yangın merdiveninden çık ama çok aşağıya inme, beni bekle.Eğer seni görürlerse alabilirler."
"Ne ama seni yalnız bıra-"
"Rose, git dedim!Bana bir şey olmayacak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cielo|-|Chaelisa
FanfictionRoseanne Park x Lalisa Manoban - - "Bar;birçok gencin belki de hayatını kötü yola sokan iğrenç insanlarla dolu iğrenç bir yer. Ama benim için bar; onunla karşılaştığım mucizevi bir yer.Belki o beni bulmasaydı o birçok gençten biri ben olacaktım."