Merhabalar, sizden minik bir ricam olacak lütfen bölüm sonlarında görüşlerinizi benimle paylaşın, nası gidiyor falan filan öğrenmek istiyorum.Umarım bu minik isteğimi kırmazssınız, şimdiden teşekkür ederim.
İyi okumalar!
-Roseanne Park -2018/Şimdiki Zaman-
Lisa ile sevgili olduğumuzdan beri neredeyse 1 ay geçmişti.
Her günüm bir öncekinden daha güzel geçiyordu ve gittikçe ona olan sevgim daha da artıyordu.
Her gün eve geldiğimizde koltukta otururken onun dizine başımı koyuyordum ve o da saçlarımla oynuyordu.
Her gün birbirimize iyi geceler öpücüğü veriyorduk.
Her günüm eğlenceli ve güzel geçiyordu.
Her gün onun güzel gülümsemesini görüyordum.
Onu özlediğimi tekrar fark ettim.
Neredeyse 2 gündür eve gelmiyordu.İşler yüzünden şirkette sabahlaması gerekiyordu, saat geç olmuştu hala gelmemişti.Vakti olduğu anlarda iyi olup olmadığımı sormuş ve beni özlediğini dile getirmişti.
Normalde başka sevgililer olsa bu süre onlar için normal olabilirdi ancak biz her gün aynı evdeydik ve beraber yaşıyorduk.
Ona olan özlemim normalden daha da fazlaydı.
Onu hep özlüyordum çünkü her şeyim oydu.
Ne zamandan beri hayatımda olduğu önemli değildi o girdiğinden beri her şey değişmişti.
Salak bir kız olmadığımı biliyordum ama o hayatımda olduğundan beri kendime olan güvenim artmıştı.
Zaman geçirmek adına saçlarımı örmeye karar verdim.Banyoya ilerledim ve saçlarımı taramaya başladım, bir yandan da şarkı söylüyordum.
•Lisa eve girdi ve saate baktı.
22.56 olan saati görünce küfür etti.
Rosie'sini özlemişti, bebeğini görmek istiyordu.
İşten yorgun geldiğini bu yüzden de uyuya kalmış olabileceğini düşünerek odasına ilerlerken banyosundan sesler geliyordu.
Lisa rahat bir nefes aldı.
İçeri girdiğinde Rose aynaya baksa onu görebilirdi ancak telefonundan yeni bir şarkı seçmeye çalışıyordu.
Lisa Rosie'nin arkasına geçti ve kollarını beline doladı ve incecik boynuna bir öpücük kondurdu.
Rose yerinde sıçradı ve sevinçle arkasını döndü.
"Lisa!"
Rose kollarını Lisa'nın boynuna doladı.
Lisa özlediği kokuyu içine çekti.
"Seni özledim bebeğim."
"Ben de seni çok özledim."
"Saçlarını örmüşsün."
Rose güldü.
"Gelmeni beklerken zaman geçmedi, vakit geçsin diye ördüm."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cielo|-|Chaelisa
FanfictionRoseanne Park x Lalisa Manoban - - "Bar;birçok gencin belki de hayatını kötü yola sokan iğrenç insanlarla dolu iğrenç bir yer. Ama benim için bar; onunla karşılaştığım mucizevi bir yer.Belki o beni bulmasaydı o birçok gençten biri ben olacaktım."